Ser man på ser man på. Förresten, vet att det finns Fiestor med kromade handtag, du skulle fått fatt i ett par såna så hade det passat lite mer in i stilen... Ser bra ut och inte alls fjortisstylat...
Fan vad fet den är nu, jag hade kanske haft den nån centimeter högre bak men annars så!
Tackar! jorå den ska upp en bit ibak
Rille_nilsson skrev:
läste igenom hela tråden nu. nå jävulskt va nice den blir.. Sälja?
Tackar så mkt! Kul att du gillar den. heh nee har inga planer på att sälja
Volvo544special65 skrev:
Ser man på ser man på. Förresten, vet att det finns Fiestor med kromade handtag, du skulle fått fatt i ett par såna så hade det passat lite mer in i stilen... Ser bra ut och inte alls fjortisstylat...
Tack tack, okej, det har jag inte sett, hade ju blitt grymt. Ska ju köpa kromad kofångare ibak från en skrot som har massa fiesta prylar, så hittar jag kromade hantag så åker de på direkt!
Nu är bilen sänkt och rimsen på, kvar att göra är hjullagerbyte och höja lite ibak, blev lite väl lågt Fram är bilen sänkt runt 4" Tycker det blev lagom Bak drog jag av hälften av fjädrarna, ca 4 varv + 1/3 kapat genomslagsgummi vilket var för mkt ca 5".
tycker inte du ska höjja den ibak.. om de inte är för att de verkligen inte går o åka som det är nu:P bygg om avgassytemet istället
jo vill ju inte höja, men mitt avgas e lite kompliserat, hela avgaset är typ ett ända långt rör med typ 90graders downpipeböj och likadan längst bak..det är just den böjen som tar i bak..
går de inte dra över axeln nu när den e så pass sänkt då lr finns de ingen plats kvar över? sidepipe kankse vore nått;)
Vetefan, får se måste kolla närmare på det nån dag..inte blir det sidepipe ialf, vill ha utblåset på samma plats som nu, har blivit snyggt sotigt/bränt under kofångaren