Var har du köpt den kabelskopressen? Och har jag fattat rätt om man bara lägger kabeln med skon på, och slår ihop den?
Finns på Biltema ....finns ju stor tänger till sånt oxå ..men 5-700kr för å klämma lite baklar..nej tack ...jupp e bara banka till med en hammare eller så
Riktigt snyggt ! hinner du bli klar med allt tills vallåkra om du ska ner då??
den e klar till vallåkra ...har varit nere i flera år i rad på vallis men föredrar å vara nere med min volvo 945a...e ju lite mer volvo som gäller där på söndagen å har en mer försmak till volvobyggen/bilar
nästa sak e att jag ska tatuera på en stor europa mässa samma helg, så hinner inte till vallis då...å för engångs skull ska de bli skönt att inte stressa inför vallåkra
men 2011 kommer jag ha 2 bilar till Vallåkra å redan innan vallåkra kommer dom rulla runt i landet:) ....bla bmw´n har massa mer saker som ska göras på den på utsidan med lackning å annat sköj å även invändigt...å sen 945an som kommer bli nått i hästväg hehe //Mvh
Var förbi MDS idag å hämtade upp lite smått & gott för komplettering till det sista för inkopplingen som jag saknade när jag va i garaget sist vart lite kopplings plintar ..säkringar + säk.block å en liten Split kabel
Å som vanligt ...tack boys på MDS för alltid trevliga o roliga pratstunder å bra hjälp www.mds.se
nix den kommer få en makeover gällande kulören mm ..redan klart med polarn som e lackerare om hur vi ska göra ...hur låter jag folk´z veta när det e klart
hemma från garaget å vart rätt ok mycket gjort...va på håret att jag hade den spelandes idag dock kom jag på en ny lösning för dom 8 delnings filtren .....så drog ut lite på tiden kommer nog endel bilder ikväll