2812
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

Volvonörd
1 187 Inlägg
26 oktober 2010
#2741
Denna låt kanske kan hjälpa dej med inspiration om man tänker på låttiteln wink Hahahahahahaha


Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

2 103 Inlägg
26 oktober 2010
Trådstartare
#2742
MetalTATTOO skrev:
BUILD A SMALL SPEAKERS INSTEAD OF BACK LIGHTS wink (just a small crazy idea big_smile)
from 1 crazy dude to un other lolcool ...no mooore freaky ideeas tongue tongue lol wink (even if it a nice idea) ..I think about it smile

2 103 Inlägg
26 oktober 2010
Trådstartare
#2743
MrLego skrev:
Denna låt kanske kan hjälpa dej med inspiration om man tänker på låttiteln wink Hahahahahahaha

om man tänker rymd å space tongue så lär det med alla LEDs å Strobes and shit som kommer från sponsorn www.blueride.se så lär det synas ut i rymden tongue
Runt 7-800++ Leds mm som ska in/under/ute/mellan/i lol

70 Inlägg
26 oktober 2010
#2744
Kommer lysa för jävligt med alla lampor Pain:D, man får nog ta med sig solglasögonen när man ska kolla på volvon wink haha:P


Volvonörd
1 187 Inlägg
26 oktober 2010
#2745
PAIN skrev:
MrLego skrev:
Denna låt kanske kan hjälpa dej med inspiration om man tänker på låttiteln wink Hahahahahahaha

om man tänker rymd å space tongue så lär det med alla LEDs å Strobes and shit som kommer från sponsorn www.blueride.se så lär det synas ut i rymden tongue
Runt 7-800++ Leds mm som ska in/under/ute/mellan/i lol
Vi tänker ganska lika så du vet hur jag tänker o inte riktigt i dem banorna som du skrev nu... Btw: Har du redan legat klart? hahahaha 4 sek... Underbart är kort... hahahaha

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

2 103 Inlägg
26 oktober 2010
Trådstartare
#2746
Volvo_744gl skrev:
Kommer lysa för jävligt med alla lampor Pain:D, man får nog ta med sig solglasögonen när man ska kolla på volvon wink haha:P
ja vafan...all in ...eller ett gammalt citat...syns man inte finns man inte smile
dock kommer jag inte köra så mycket blåa leds som jag brukar  roll..kommer bli massa andra färger som stämmer bättre med temat wink
Dom kommer sitta väl planerat, så man kommer inte märka rakt av att de e så mycket.

70 Inlägg
26 oktober 2010
#2747
PAIN skrev:
Volvo_744gl skrev:
Kommer lysa för jävligt med alla lampor Pain:D, man får nog ta med sig solglasögonen när man ska kolla på volvon wink haha:P
ja vafan...all in ...eller ett gammalt citat...syns man inte finns man inte smile
dock kommer jag inte köra så mycket blåa leds som jag brukar  roll..kommer bli massa andra färger som stämmer bättre med temat wink
Dom kommer sitta väl planerat, så man kommer inte märka rakt av att de e så mycket.
Det är bra Pain, verkar som du håller med mig nästan:P, "syns man inte finns man inte" tog bort ljudämparna och satte dit en japse så malmö vet när jag är ute haha. Själv med lyse har jag 2 blå dioder använder bara en, och 2 gröna neon vid fötterna på förar & passagerar sidan så syns inte så mycket:)


2 103 Inlägg
26 oktober 2010
Trådstartare
#2748
MrLego skrev:
PAIN skrev:
MrLego skrev:
Denna låt kanske kan hjälpa dej med inspiration om man tänker på låttiteln wink Hahahahahahaha

om man tänker rymd å space tongue så lär det med alla LEDs å Strobes and shit som kommer från sponsorn www.blueride.se så lär det synas ut i rymden tongue
Runt 7-800++ Leds mm som ska in/under/ute/mellan/i lol
Vi tänker ganska lika så du vet hur jag tänker o inte riktigt i dem banorna som du skrev nu... Btw: Har du redan legat klart? hahahaha 4 sek... Underbart är kort... hahahaha
tror mig veta hur den hela tanken är haha....äh en Quicky sen till datorn igen big_smile
Nä vart kids som hann vakna...så e livet med 3 kids smile...men man har ju sitt andra hem på garaget så de e soft tongue

4 074 Inlägg
26 oktober 2010
#2749
PAIN skrev:
BJonsson skrev:
Hehe.... kommer bli galet trevligt de här tror jag! big_smilebig_smile
Ses väl på Rättviks träffen 2011 va?
De tror du RÄTT VIKtigt att de ska bli...baaahh den va dålig haha big_smile

Såklart att den ska till Rättvik 2011 wink redan inplanerat smile
'
Haha....smile
Härligt,då kan vi basa i kapp ju! big_smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

2 103 Inlägg
26 oktober 2010
Trådstartare
#2750
BJonsson skrev:
PAIN skrev:
BJonsson skrev:
Hehe.... kommer bli galet trevligt de här tror jag! big_smilebig_smile
Ses väl på Rättviks träffen 2011 va?
De tror du RÄTT VIKtigt att de ska bli...baaahh den va dålig haha big_smile

Såklart att den ska till Rättvik 2011 wink redan inplanerat smile
'
Haha....smile
Härligt,då kan vi basa i kapp ju! big_smile
haha basar vi högt där, så kommer mange & Kenta kasta ut oss hahaha big_smile

4 074 Inlägg
27 oktober 2010
#2751
PAIN skrev:
BJonsson skrev:
PAIN skrev:

De tror du RÄTT VIKtigt att de ska bli...baaahh den va dålig haha big_smile

Såklart att den ska till Rättvik 2011 wink redan inplanerat smile
'
Haha....smile
Härligt,då kan vi basa i kapp ju! big_smile
haha basar vi högt där, så kommer mange & Kenta kasta ut oss hahaha big_smile
Nääääää....big_smile
Kenta är ju stereo nörd själv ju,typ lite grann alla fall.big_smile
Hur som helst ska det bli skit kul å se ditt nya bygge

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

70 Inlägg
27 oktober 2010
#2752
Kom på en galen idé Pain smile, trodde du kanske skulle gilla den haha.

Du får skaffa en röd diod ränd som "Nightrider" den serie bilen har där hade varit klockrent att ha vid grillen så går den röda slingan fram & tbx haha


2 Inlägg
28 oktober 2010
#2753
Ska bli riktigt intressant och se resultatet smile


2 103 Inlägg
28 oktober 2010
Trådstartare
#2754
850Danne skrev:
Ska bli riktigt intressant och se resultatet smile
smilesmile

2 103 Inlägg
28 oktober 2010
Trådstartare
#2755
Volvo_744gl skrev:
Kom på en galen idé Pain smile, trodde du kanske skulle gilla den haha.

Du får skaffa en röd diod ränd som "Nightrider" den serie bilen har där hade varit klockrent att ha vid grillen så går den röda slingan fram & tbx haha
eller inte ...sånt kan man ha på en Epa eller nått ....å då måste man ju motivlacka in den fula david hasselhoff på huven å det skulle endast ske om jag körde över den fula gubben. lol

nope inget 80 tals trams

2 103 Inlägg
28 oktober 2010
Trådstartare
#2756
nu e det inte länge kvar tills det ska åkas till garaget å bygga vidare...najs  tongue

R1 driver!
5 128 Inlägg
28 oktober 2010
#2757
PAIN skrev:
nu e det inte länge kvar tills det ska åkas till garaget å bygga vidare...najs  tongue
Inte långt kvar? Varför har du inte åkt än?! wink


2 103 Inlägg
28 oktober 2010
Trådstartare
#2758
_DamnIt skrev:
PAIN skrev:
nu e det inte länge kvar tills det ska åkas till garaget å bygga vidare...najs  tongue
Inte långt kvar? Varför har du inte åkt än?! wink
haha pga av 3 barn hemma + fru med svår reumatism + egen firma som ska skötas tongue

R1 driver!
5 128 Inlägg
28 oktober 2010
#2759
PAIN skrev:
_DamnIt skrev:
PAIN skrev:
nu e det inte länge kvar tills det ska åkas till garaget å bygga vidare...najs  tongue
Inte långt kvar? Varför har du inte åkt än?! wink
haha pga av 3 barn hemma + fru med svår reumatism + egen firma som ska skötas tongue
Okej, den anledningen va nog ändå ganska bra ! tongue Men se till att få ihop en ordentligt update idag! big_smile


Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
28 oktober 2010
#2760
PAIN skrev:
_DamnIt skrev:
PAIN skrev:
nu e det inte länge kvar tills det ska åkas till garaget å bygga vidare...najs  tongue
Inte långt kvar? Varför har du inte åkt än?! wink
haha pga av 3 barn hemma + fru med svår reumatism + egen firma som ska skötas tongue
Men va fasen Matte.... Det är en dag i morgon också ju då du skall orka vara pappa, äkta make och egenföretagare.



Sök