3021
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

340 Inlägg
24 februari 2009
Ska bli grymt kul att se ditt bygge till våren Pain!

/Ellemark
www.oepmedia.se
Bil: Audi TTS

2 103 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
Ellemark skrev:
Ska bli grymt kul att se ditt bygge till våren Pain!

Tackar mannen smile

274 Inlägg
24 februari 2009
Hahaha skokloster SKALL väl du vara med på ju wink
Givet ju  ser framemot o se din bil, kanske bränna lite foto på dig för omväxling skull wink

336 Inlägg
24 februari 2009
Räknar med att få se o lyssna på det färdiga resultatet vid Rättviksträffen Pain smile

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

FreddeK
24 februari 2009
Pain940 skrev:
darkwizard skrev:
Hoppas Pain's Volvo är klar till D.F.F träffen den 18 april. Men, hoppas på nya bilder snart.

D.F.F ??? lite lost där kanske men vad? roll

däremot e planen att den SKA vara klar till 25-26 April Street Cars Fest Gustavsberg

Okej ska förklara detta! D.F.F (driveforfun.org) är en bilsida från Eskilstuna och dom ska ha en vårträff den 18 april!

16 197 Inlägg
24 februari 2009
Freddeponken skrev:
Pain940 skrev:
darkwizard skrev:
Hoppas Pain's Volvo är klar till D.F.F träffen den 18 april. Men, hoppas på nya bilder snart.

däremot e planen att den SKA vara klar till 25-26 April Street Cars Fest Gustavsberg

Okej ska förklara detta! D.F.F (driveforfun.org) är en bilsida från Eskilstuna och dom ska ha en vårträff den 18 april!

de e väl helgen efter elmia??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

2 103 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
volvotomten skrev:
Hahaha skokloster SKALL väl du vara med på ju wink
Givet ju  ser framemot o se din bil, kanske bränna lite foto på dig för omväxling skull wink

klart den kommer dit wink   fast man får ju inte spela musik där sad
sist jag spela klagade dom ju på slottet att det basade under deras turist promenad i slottet lollol ...dååååååååååååååligt  lol

2 103 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
mir skrev:
Räknar med att få se o lyssna på det färdiga resultatet vid Rättviksträffen Pain smile

klart den ska dit oxå tongue
Senast redigerat av Pain940 (24 februari 2009)

2 103 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
evilaudio skrev:
Freddeponken skrev:
Pain940 skrev:

jaaaaaaaao så lär ju bli liiiiiiiiiiite svårt tongue

16 197 Inlägg
24 februari 2009
Pain940 skrev:
evilaudio skrev:
Freddeponken skrev:

de berorpå hur mycke du bygger medas ja e nere på elmia..HAHA

"Testar man inte så får man aldrig veta"

2 121 Inlägg
24 februari 2009
intresant trådde att följa både roligt & intresant pain din bil blir bara grymare å grymare du kan gärna få bygga en bass låda till mig me

bil intreserad anläggare
467 Inlägg
24 februari 2009
rolig tråd att läsa big_smile kommer fäljas:D

//mackan

2 103 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
Hackev8 skrev:
intresant trådde att följa både roligt & intresant pain din bil blir bara grymare å grymare du kan gärna få bygga en bass låda till mig me

tackar wink ...... men e nog mr Evilaudio du ska snacka med om låda ...han som e med å skapar mitt nya MONSTER tongue

2 103 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
evilaudio skrev:
Pain940 skrev:
evilaudio skrev:

de berorpå hur mycke du bygger medas ja e nere på elmia..HAHA

SANT HAHAHA men siktar nog på SCF Gustavsberg som Premiär för Monstret tongue

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
25 februari 2009
Ser fram emot elmia då att få se denna jetta.. och får man fråga vad det är för fina planer på din bil pain?

2 103 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
GurraG skrev:
Ser fram emot elmia då att få se denna jetta.. och får man fråga vad det är för fina planer på din bil pain?

kommer lite små updates på min bil under byggets gång men kommer nog inte visa allt .....förstör lite vad som komma skall wink

178 Inlägg
25 februari 2009
allt blir så himla nice:D

mvh petta:D

http://www.garaget.org/PeTTa
ALLT UNDER 19" ÄR VINTERDÄCK

Herr
1 722 Inlägg
25 februari 2009
PeTTa skrev:
allt blir så himla nice:D

mvh petta:D

big_smile

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

178 Inlägg
25 februari 2009
såg i några trådar bakåt att evilaudio hade en vw flagga... det är inte så att det ska komma in en stor volvo flagga med eller?big_smile   det tror jag pain vill ha:D

http://www.garaget.org/PeTTa
ALLT UNDER 19" ÄR VINTERDÄCK

2 103 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
PeTTa skrev:
såg i några trådar bakåt att evilaudio hade en vw flagga... det är inte så att det ska komma in en stor volvo flagga med eller?big_smile   det tror jag pain vill ha:D

å stödja företaget som ser till att folk blir arbetslösa .....nix ingen sån flagga inte wink

hade jag inte gillat min volvo så pass mycket så skulle jag sålt den i ren protest å resten av svenskarna borde gjort likadant så kontors råttorna inte fick nån lön alls lol
Man får väl snart göra som Evilaudio....köra TYSK roll

Så i ren protest ska jag nu åka till garaget för att göra min volvo ännu mer icke orginal genom å plasta lite till tongue
Senast redigerat av Pain940 (25 februari 2009)

Sök