App app nu vart du lite fel ute. Nuvarande listpris är 34 863,00:- (Taget direkt från Digital Designs svenska sida)
inte enligt Tomas på DD.. priset har gått upp en del..
hur som helst så kostar systemet i jettan mindre än de som sitter i bubblan..
Amen vad *beep*......då får han väl uppdatera priserna Man kanske skulle passa på innan priset har uppdaterats? YEAH RIGHT......den basen kostar enligt det priset mer än dubbelt så mkt som min egna anläggning
Mmm.......ibland är billigt bra Billigt = kvantitet Nåja...gäller ju att veta vad man gör med...vilket ingen av oss gör
nee ja har ingen koll alls på va ja håller på me * la la la laaaaaa* saker blir ju mycke roligare så..
OM de ska ...det ska bli en bil av den igen ...en högljuud sådan ... haha glädjande å höra att evil säger bil om volvo de här är inte så mycket som ska in i min volvo ........ http://www1.garaget.org/archive/34/33879/28614/28614-1290975.jpg om man jämför med allt evil redan har i sin
Hehehe.. jag lovar att skruva ner om du vill spela lite i sommar..
e nog bäst det annars tar jag med mitt mobila tattoo kit å märker dig med volvo
O...M....F...G... Vad som helst.. men INTE Volvoooooo..!!
Den där ljudisoleringen ni sätter i dörrarna, är det någon speciell för just högtalare och dylikt? Jag håller själv på att ljudisolera min gamla häck men det är mer för att få en tystare färd, är det en bättre idé att köra med sådant som ni kör med eller spelar det ingen roll om man har just det målet jag har? Mvh Robban
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Den där ljudisoleringen ni sätter i dörrarna, är det någon speciell för just högtalare och dylikt? Jag håller själv på att ljudisolera min gamla häck men det är mer för att få en tystare färd, är det en bättre idé att köra med sådant som ni kör med eller spelar det ingen roll om man har just det målet jag har? Mvh Robban
e M1 matt från brl...gryyym ... men annars kan du ju HÖJA volumen på stereon så hör du inte vägbruset.....inte vill man åka i en tyst bil....limosin rullning... neeeeeeeeeee ...pumpa music istället billgare alternativ
D e lika lattjo varje gång man kikar in hit, men kan inte bli annat me er 2 galningar i samma garage. Jupp numera har du ju ett garage pain
jupp men e ju inget mot ditt hangar garage haha men alltid lika trevlig när man kommer ner å får låna det i några dagar för å putsa inför Vallåkra sen med super nice boende å god hemma lagad mat ...vad kan slå det .... har ju blivit en årlig tradition att komma ner på skåne slätten