Fan vilken energi ni har "gubbar" själv tycker jag det är skit kul i början när jag bygger sen tappar jag orken å slänger ihop allt bara.... Är det redbull å aceton å plast ångor som är receptet på riktig stereo byggar energi? fan tänk om man kunde ha hälften av er kunskap.... Så JÄVLA feta byggen! På lördag ska jag styra saaben mot Borlänga å beundra Evil´s Jetta... Kommer pain åsså var på plats,utan bil då förståss?
saken e den att de tar inte så jätte lång tid om man bara sätter fart
tror inte att Pain kommer till borlänge på lördag då han har MASSOR att göra på sin volvo.
sätter fart gör jag ju,men energin sinar ju i samma fart! jaja,efter regn kommer solsken! nää förstod nog att herr Pain inte hade tid.... nä nu ska jag gå å "massera" kärringen! hej å god natt.. ses på lörda i Borlänge..
Men fräsbordet för några sidor sedan såg farligt ut. Min far var också lite vårdslös med fräsbordet på 90talet och det var ingen trevlig syn. Kött/skinbitarna hängde från flera fingrar och man såg benbitar på flera ställen sa han när han kom hem från akuten. Han blev aldrig riktigt bra i fingrarna efter det eftersom senor o nerver hade försörts!
Rickard-v vi ska naturligtvis tänka på skerheten men kan garanterar at den satt verkligen fast i skoror i bordet mm...men maskiner ska man alltid vara försiktig med.
då blir det garaget nu .....så kommer update ikväll igen å såklart med bilder.
Evil den stackarn e toksjuk (ja ok han e sjukare än vanligt ) just nu så han får kurera sig sålänge...som dom sa i filmen Demolition man....Be well
Men fräsbordet för några sidor sedan såg farligt ut. Min far var också lite vårdslös med fräsbordet på 90talet och det var ingen trevlig syn. Kött/skinbitarna hängde från flera fingrar och man såg benbitar på flera ställen sa han när han kom hem från akuten. Han blev aldrig riktigt bra i fingrarna efter det eftersom senor o nerver hade försörts!
Tänk på det grabbar!
har sytt mina fingrar förr... hehe.
men lovar att fräsen sitter bra i den bänken... har kör så sen -98 så de känns säkert