3210
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
15 juni 2009
evilaudio skrev:
TwinsBilOchPlat skrev:
evilaudio skrev:

vilken bil syftar du på??

har iaf bytt motor i bruksbilen nu, å den startar smile

nu ska de bara byggas nytt avgassystem å justera tändningen.

de blev en -97ans golfIII motor som "bara" hade gått 12.000 mil..hehe

göttans att du hitta en motor örjan smile, hoppas monteringen o allt gåt bra smile

va väl inga större svårigheter smile

fick ju flytta över lite saker från den gamla motor men block å topp e ju samma från typ -85 till -01 va ja vet smile

ahh det är ju i princip samma, de va la gött det smile

2 121 Inlägg
15 juni 2009
Pain hur går de me bygget då?? jag har börjat idag med att slippa ner chevan sätter in lite bilder imorn på projekt tråden

2 103 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
Hackev8 skrev:
Pain hur går de me bygget då?? jag har börjat idag med att slippa ner chevan sätter in lite bilder imorn på projekt tråden

tyvärr lite sakta just nu ...hur mycket jag än vill så måste jag tänka på hälsan i första hand just nu sad
tar 1 par dagar i taget tyvärr ,men hoppas snart vara på hugget igen...med massa byggande å massa bilder med ev en klar bil.

men som sagt, hälsan först ....sen får folk tycka vad dom vill om det....I dont give a shit ...hur andra tycker dom/man ska hantera sin hälsa.

U only live one´s ...and when you live, do it a looooooong time cool

//Mvh
Senast redigerat av PAIN (16 juni 2009)

787 Inlägg
16 juni 2009
Helt rätt, hälsan alltid först smile

Du måste ju kunna njuta av bilen sen när den är klar också, inte sitta hemma utbränd osv.

Vila upp dig ordentligt och gör färdigt ordentligt smile

1 997 Inlägg
16 juni 2009
Helt underbar tråd måste ja säga!

Men hur blev det med baslådan som man kunde se igenom? Eller missade jag hur de gick?
Traktorn, bilen, epan eller va man ska säga kommer iallafall höras sen! smile

2 103 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
Galad8 skrev:
Helt underbar tråd måste ja säga!

Men hur blev det med baslådan som man kunde se igenom? Eller missade jag hur de gick?
Traktorn, bilen, epan eller va man ska säga kommer iallafall höras sen! smile

du har inte missat nått ännu gällande den *titut bara baslådan* 
Den sk Traktorn, bilen, epan på 309 hk (1.5bar ladd)  ska nog synas, köras å höras snart tongue
även om det kommer kännas som orginal motor pga av vikten i bilen lol lol

9 Inlägg
16 juni 2009
PAIN skrev:
Hackev8 skrev:

tyvärr lite sakta just nu ...hur mycket jag än vill så måste jag tänka på hälsan i första hand just nu sad
tar 1 par dagar i taget tyvärr ,men hoppas snart vara på hugget igen...med massa byggande å massa bilder med ev en klar bil.

men som sagt, hälsan först ....sen får folk tycka vad dom vill om det....I dont give a shit ...hur andra tycker dom/man ska hantera sin hälsa.

//Mvh

Ja så nu tar du hand om dig ordentligt! bilen rymmer inte ifrån dig, står kvar när du mår bättre igen.

Och om det är nån som missat det så ska pain snart gifta sig oxå smile Har ju rätt hög prioritering...big_smile Så om det är nån som inte tycker det går fort nog att bli klar med bilen, massa er till sthlm och hjälp Pain med den  big_smilebig_smile

2 103 Inlägg
17 juni 2009
Trådstartare
Wiking_9000 skrev:
PAIN skrev:
Hackev8 skrev:

//Mvh

Ja så nu tar du hand om dig ordentligt! bilen rymmer inte ifrån dig, står kvar när du mår bättre igen.

Och om det är nån som missat det så ska pain snart gifta sig oxå smile Har ju rätt hög prioritering...big_smile Så om det är nån som inte tycker det går fort nog att bli klar med bilen, massa er till sthlm och hjälp Pain med den  big_smilebig_smile

stämmer bra det 10 dagar kvar till den stora dagen  27 Juni smile

10 sec före dig...
540 Inlägg
17 juni 2009
Du skulle väl till Rättvik också Pain? Tycker vi inte om med så hårt motstånd! Ska be om att få en egen klass:)

Jag kommer snart upp och hjälper dig att slipa!
Senast redigerat av Tinoz (17 juni 2009)

Team740
211 Inlägg
19 juni 2009
Har suttit nu i 3 timmar och läst igenom hela tråden smile Och jävla vilka jobb ni gör big_smile
Great Work (Y)

Burn Rubber Not Your Soul

744 Inlägg
19 juni 2009
glad midsommar  PAIN och EVIL

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

2 103 Inlägg
19 juni 2009
Trådstartare
born_rebell skrev:
Har suttit nu i 3 timmar och läst igenom hela tråden smile Och jävla vilka jobb ni gör big_smile
Great Work (Y)

tackar trevligt å höra.

2 103 Inlägg
19 juni 2009
Trådstartare
Heavymetalvan skrev:
glad midsommar  PAIN och EVIL

Desamma smile

2 121 Inlägg
19 juni 2009
Glad midsommar pain & evil

16 197 Inlägg
20 juni 2009
Glad Påsk Å God Jul!!!!

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Försöker iaf
12 819 Inlägg
20 juni 2009
evilaudio skrev:
Glad Påsk Å God Jul!!!!

Desamma! Passar på att gratulera på 50-års dagen samtidigt! tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

16 197 Inlägg
20 juni 2009
te_wik skrev:
evilaudio skrev:
Glad Påsk Å God Jul!!!!

Desamma! Passar på att gratulera på 50-års dagen samtidigt! tongue

Mvh Tommy

tack... e ju inte många år kvar tills man fyller 50 så..tongue

5 089 Inlägg
20 juni 2009
Nu tycker jag nästan att en liten midsommar uppdate skulle sitta fint såhär på lördagskvällen wink

\Lindgren

16 197 Inlägg
20 juni 2009
FLindgren skrev:
Nu tycker jag nästan att en liten midsommar uppdate skulle sitta fint såhär på lördagskvällen wink

finns inte mycke att uppdatera tyvär... matte har inte varit i garaget på ett tag av orsaker som han skrivit tidigare å ja har haft en massa annat för mig som inte e så intressant,   bytt motor i bruksbilen å lite annart.

Avstängd
141 Inlägg
20 juni 2009
evilaudio skrev:
FLindgren skrev:

finns inte mycke att uppdatera tyvär... matte har inte varit i garaget på ett tag av orsaker som han skrivit tidigare å ja har haft en massa annat för mig som inte e så intressant,   bytt motor i bruksbilen å lite annart.

men det är väll kul tongue

Sök