3724
Sök

Kolla utlands reggat fordon

38 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
Hallå, finns d någon som vet hur man kan kolla upp ett fordon som är reggat utomlands...? 

Jag funderar på att byta husvagn, har hittat en engelsk reg Burstner i Sverige..  men sen då, är ju lätt att regga, men vill ju ändå kolla upp så den inte e stulen och så..   

alla bra tips mottages tacksamt.. 

// Stoffe.

644 Inlägg
17 januari 2009
Du måste ju ha alla regpapper osv när du reggar,har säljaren alla papper bör den ju inte vara stulen.
Men varför har den inte blivit reggad i sverige om det är lätt att regga den kanske man ska fråga sig innan affär..

38 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
Han som säljer den är från england..   och fundera på att sälja den och inte ta med den hem för försäljning.. 

enl vad han själv säger.. 

så jag skulle endå vilja kolla upp den.    den e jätte fin, 9 meters BURSTNER..   och han vill ha marknadsvärde i england..  dvs ca halva priset mot sverige.. 

så det kan ju bli en bra affär..  men då ska jag kolla allt innan..  men ska jag ringa englands ambasad å fråga efter deras motsvarighet till vägverket..  ??

nått förslag..?

KHRacing
17 januari 2009
Den som står som nyttjare utav ett engelskt fordon behöver inte nödvändigtvis vara den som äger det.
kolla upp noga först

38 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
Tack för det..    ska be min granne som är polis kolla upp hur man går tillväga..  smile    dom om någon måste ju veta, för om dom kollar upp en bil i semestertider så är ju rätt många utlandsreggade..

Sök