äntligen fick jag en stund över idag så jag trog till garaget å miklade lite ska försöka komma ut i helgen å svetsa de sista på bilen så är de bara spackel jobb å rutramarna kvar sen sen är 940 brädan nästan klar nu oxå nån som vill flocka till bra pris?? ^^ även börjat bredspackla pasaskerar dörren nu lite jobbigt men de går, sakta men säkert
glöm inte att komentera nu
bred spacklat lite idag med glasfiber så att dörren ska bli helt rak
dagsläget nästan klar med denna sidan nu.. lite jobb på dörren sen ska sidkjolen svetsat på plats å den ska hjul hus bak byggas sen är de klart
såå då va den klar för flockning (tror ja) nån som vill ha den stora äran att fixa de?? skulle bli jätte glad
Va skev dörren ser ut i vecket där listen brukar sitta.
Ska bli kul å se den klar!
jo dörren slog sig lite men de är typ 3mm vi snavkar om men sen är de nog pga att rytramen är svetsad på 2 ställen. såg nu att det såg lite mysko ut på kort men kan lova att så illa är de inte i värkligheten då är den andra dörren värre
sååå nu har alla fått svar på varför dörren ser ut som ett v oxå
ikväll kommer de lite bilder på busomobilens nya utförande som många kommer att störa sig på hoppas jag
ok ok ska du ut och åka nått ikväll själv ska ja gå ut o ta tag i frostpluggen på 4 e cylindern
hehe japp vart lite åkande med busbilen men vart inga bra bilder tyvärr å sen bara en halv repa mot en 850.. rasade 3ans växel så nu måste ja fan få tummen ur ..... och fixa getrag lådan. lr om de får bli lådan från 91an å sen bygga så man får kortare lägen bara.. vi får se hur de blir
ikväll kommer de lite bilder på busomobilens nya utförande som många kommer att störa sig på hoppas jag
ok ok ska du ut och åka nått ikväll själv ska ja gå ut o ta tag i frostpluggen på 4 e cylindern
hehe japp vart lite åkande med busbilen men vart inga bra bilder tyvärr å sen bara en halv repa mot en 850.. rasade 3ans växel så nu måste ja fan få tummen ur ..... och fixa getrag lådan. lr om de får bli lådan från 91an å sen bygga så man får kortare lägen bara.. vi får se hur de blir
jo jag hörde att du hade rasat nånting när du stod på parkeringen vid posten lät inte allt för vackert
jo jag hörde att du hade rasat nånting när du stod på parkeringen vid posten lät inte allt för vackert
haha jasså stog du där varför hällsade du inte för då
nu har de hänt lite igen svetsat på sidkjolen å de nu ska bara fästa den i underkant nu oxå sen va ja å mötte kim så ja fick den riktiga plåten över lysena till s90 fronten så nu blir de fan å behålla den, bara göra nå kul typ angeleyes lr liknande å så svarta insattser så klart, fick även ett ryck å gav mig på rut ramen bak så nu tror jag att den ska funka som jag vill.. fick knacka lite på karossen för att få den passformen jag bille ha men nu så tyvärr inga bilder på de men sidkjolen kommer här :S å dom vanligt bara mobil kameran men bätre än ingenting
placklat å klart.. bara slipa där nu å sen på med primer..
ny spacklad å fin
liten "halvhets" bildbörjar närma sig slutet äntligen. då blir de att grov spackla sen får nån annan ta över fin arbetet nån som känner sig sugen?
haha jasså stog du där varför hällsade du inte för då
för du hoppa ur bilen och in igen lika snabbt skrek ju raggarjävel åt dig på mässan också du titta men brydde dig inte mycke mer hehe