3562
Sök

Angående: Karavan från "Mjölby" till Elmia!! (11/4-Påskafton)

188 Inlägg
8 februari 2009
Blir nog ingen karavan för mig, pappa var inte så sugen. Känns lite surt eftersom jag förhoppningsvis har körkort 10 dagar efter. sad

Tror inte jag får dispans från Länsstyrelsen o Transport Styrelsen. smile

Men tänker tjata lite på farsgubben. smile
Senast redigerat av Revolvolution (8 februari 2009)

oijoij-society.com
774 Inlägg
1 Inlägg
8 februari 2009
Jag är nog med, Käringen gnäller så förbannat. (Om jag inte hinner byta käring d.v.s)

*edit*
Ahjust, Blir nog bmw 5-serie touring...
Senast redigerat av Airedale (8 februari 2009)

296 Inlägg
9 februari 2009
jag hänger med
dock vet jag inte med vilken bil...
mitsubishi 3000gt/saab 9000

Golfare
349 Inlägg
9 februari 2009
Jag är på, ska möta upp flera grabbar, bla. från sthlm o här i kring som antagligen kmr med fler bilar oxå.. Mäktigaste karavenen till elmia är det säkerligen, hoppas de blir samma känsla som på streetracen i sthlm - de är sjuuukt! 2-300 bilar som cruisar i en lång svans mellan spotsen.. smile Grymt att de händer nåt här iaf, jag kommer ställa upp som fotograf och även skriva i östgötatidningen antar jag eftersom jag jobbar åt dom!

Kommer inte i egen bil, men åker med nån polare.. Kameran i högsta hugg! ska man sikta på tusen bilder den dagen kanske? lyckades förra året, så minst tusen! smile

1 503 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
epic110 skrev:
Jag är på, ska möta upp flera grabbar, bla. från sthlm o här i kring som antagligen kmr med fler bilar oxå.. Mäktigaste karavenen till elmia är det säkerligen, hoppas de blir samma känsla som på streetracen i sthlm - de är sjuuukt! 2-300 bilar som cruisar i en lång svans mellan spotsen.. smile Grymt att de händer nåt här iaf, jag kommer ställa upp som fotograf och även skriva i östgötatidningen antar jag eftersom jag jobbar åt dom!

Kommer inte i egen bil, men åker med nån polare.. Kameran i högsta hugg! ska man sikta på tusen bilder den dagen kanske? lyckades förra året, så minst tusen! smile

Låter kanon måste jag säga! Ni är varmt välkomna wink

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

Golfare
349 Inlägg
9 februari 2009
Kul o höra! smile Hoppas på ett skapligt stort repotage då, kmr handla om uppsamlingen vid mjölby eftersom det måste hålla sig inom östergötland.. Kanske blir så att jag snackar med någon från mjölby me, typ dom som fixar evenemanget.. wink

4 670 Inlägg
9 februari 2009
epic110 skrev:
Kul o höra! smile Hoppas på ett skapligt stort repotage då, kmr handla om uppsamlingen vid mjölby eftersom det måste hålla sig inom östergötland.. Kanske blir så att jag snackar med någon från mjölby me, typ dom som fixar evenemanget.. wink

härligt har nog skickat ett mail till er angående denna träff? att skulle vara kul om ni kunde komma förbi smile

ännu en anledning till att alla fattar att detta är en karavan inget lek!

JimmyF
4 Inlägg
9 februari 2009
Skriv upp mig. smile  940 Turbo

Pys är Mys!

338 Inlägg
10 februari 2009
Tjaa! Sitter och finderar på om vi ska dra ihop en karavan med och ansluta till eran men då vi har 45 mil ner till mjölby så får vi se om vi får nå folk som är med på att åka från lilla söderhamn 5 på morgon om man ska hinna ner innan eran beger er tongue Jobbar på de big_smile Vore stört ballt !

Nissan 200sx S13

4 670 Inlägg
10 februari 2009
JPalm skrev:
Tjaa! Sitter och finderar på om vi ska dra ihop en karavan med och ansluta till eran men då vi har 45 mil ner till mjölby så får vi se om vi får nå folk som är med på att åka från lilla söderhamn 5 på morgon om man ska hinna ner innan eran beger er tongue Jobbar på de big_smile Vore stört ballt !

Det skulle vara grymt kul om ni uppefrån kom ner till karavanen och åkte med big_smile

Golfare
349 Inlägg
10 februari 2009
mickius skrev:
epic110 skrev:

härligt har nog skickat ett mail till er angående denna träff? att skulle vara kul om ni kunde komma förbi smile

ännu en anledning till att alla fattar att detta är en karavan inget lek!

Jag frilansar ju så jag får inte reda på all information, men ja ska ringa dom o kolla så dom inte har tänkt sig någon annan snubbe som ska göra jobbet.. Jag är o andra sidan lite av motorproffset i den tidnigen, så ja tycker de borde gå! wink

Klart det är seriöst, alla karavaner över 25 bilar är seriöst skulle ja tro.. smile

799 Inlägg
10 februari 2009
Sign me up smile

Här är förövrigt en länk till tråden om Norrlandskaravanen som vi försöker starta. Sprid denna till alla norrlänningar smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=120505

4 670 Inlägg
10 februari 2009
Skapligt skrev:
Sign me up smile

Här är förövrigt en länk till tråden om Norrlandskaravanen som vi försöker starta. Sprid denna till alla norrlänningar smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=120505

Som sagt riktigt roligt att ni vill komma ner och åka med oss i våran karavan!

1 Inlägg
10 februari 2009
jag hänger på!!

850 t5

1 503 Inlägg
10 februari 2009
Trådstartare
Nu börjar det likna något!! big_smile
Kul att Norrlandskaravanen siktar på att ansluta sig till oss i Mjölby smile
Snart spräcker vi 100 - sträcket gubbar!

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

4 670 Inlägg
10 februari 2009
Oboy6 skrev:
Nu börjar det likna något!! big_smile
Kul att Norrlandskaravanen siktar på att ansluta sig till oss i Mjölby smile
Snart spräcker vi 100 - sträcket gubbar!

big_smile

kevlar_soul
10 februari 2009
Jag åker med, men då åker jag mellan två seriösa snubbar.. Typ Micke och Jens.. Hoppas det är oK! smile

4 670 Inlägg
10 februari 2009
kevlar_soul skrev:
Jag åker med, men då åker jag mellan två seriösa snubbar.. Typ Micke och Jens.. Hoppas det är oK! smile

Klart du får kramas med oss wink vet att du drömt om de länge cim lol

Sök