vi längtar oerhört;) hur går det med motorn nu annar sdå?
hehe de är bra de Det går sakta framåt, håller på o sätter dit de sista bränsleslangarna och fixar oljan till turbon Fick även hem ny vattenpump så den ska bytas o sen byta uttrampningslagret o olja i lådan sen ska de mesta vara klart
Hehe ja det börjar likna en motor iaf Den är helt okej o meka med väldigt enkel uppbyggnad o speciellt om man ska köra singelturbo för då försvinner nästan allt med vakumet o sen ska jag flytta tändmodulerna så det blir lite mer luft o ser renare ut under insuget
Min är något mellanting mellan stor street och race-portad och det är ändå inte så farligt mycket den drar när man åker som folk, men visst fullgasrepor så drar den i sig en del
Nice då ju. Den låter sjukt gutt på de filmer du lagt upp iaf Ligger du på då när du gasar lite?? Förra sommaren när jag hade bilen ute o lekte lite mellanåt drog min ca 2.5l/milen
Jag hann inte köra så jättemycket innan avställning, mappade i slutet av augusti och ställde in bilen i slutet av september, men jag hann med en vända till Karlstad. Det blev ca 25 mil och då hade bilen dragit i sig 50-55 liter. Och då blev det mycket bus på vägen också och det gick väl lite för fort hela tiden. Fullgasomkörningar på 2-1-vägar osv. Tycker ändå inte att det är så farligt. När man åker som folk så drar den kanske 1,2-1,3 eller något sånt. Beror ju som sagt helt på hur man kör.
Okej De låter inte alls farligt. Jag körde upp 55liter på 18mil när jag var ute o gasade med min Så de ska bli spännande o se var man hamnar när bilen är mappad o klar sen då
Ja det går inte tycka annat Är så jäkla nyfiken på o höra min sedan, har bara hört en trimmad wankel 1 gång innan men vet inte vad han hade gjort med den fast de bara slog till i bröstet när han drog iväg så de var lagom med pulver o den lät sjukt nice den me
3" downpipe och katt-löst gör rätt mycket. Min bil låter faktiskt inte så överdrivet mycket när man bara glider vilket är rätt skönt, däremot när man trycket fullt och när den sparkar över på andra turbon då är det extas
Jag har ju 3" från turbosarna och bara en Japs-dämpare av märket 5Zigen.
Okej men de är ju precis så de ska vara Hade orginal downpipe men nu blir de 3" o racecat sen har jag me slutdämpare från 5Zigen Blir även öppen wg hade jag tänkt