En liten uppdate igen, dock inget från garaget fick däremot lite paket igår Ska till garaget imorgon o testa lite hur de blir men ni kan få ett litet smakprov så länge. Saknar dock däck än men det är bara för att bakfälgarna kommer inte förrens nästa vecka.
Då var det dax o uppdatera lite igen. Var uppe i garaget igår o provmonterade resten av body-kitet och fälgen provades. Väntar på bakfälgarna men de kommer nog till helgen om allt stämmer med leveranser och 4st däck är beställda
Bakkjolen
Sidan
Andra sidan Bakkjolen är ej fixerad så den ska in mot karossen
det här blir ju lagom brutalt! kul att se att du försöker dig på portningen själv också! försöker man inte lär man sig inte
Skoj o höra Hoppas på att den ska sticka ut o få lite uppmärksamhet så då är det på väg i rätt riktning Ja precis, you live and learn Skulle de gå åt hell får man rådfråga experterna
Faan andreas den kommer nog bli riktigt fet. skulle vara en ära att få fota din bil gärna ihop med min.. (hoppas den kan smitta av sigg lite effekt och stil;P).. ser fram emot och se projektet klart..
Just nu går det lite segt för jag har inte varit där nu sen i helgen men nu väntar jag på bakfälgarna men kommer nog inte förrens nästa vecka sen däcken så klart me Håller även på att bygger ett färste till motorstativet som jag ska få klart innan helgen Men i helgen ska jag till garaget o meka en massa Hehe de kan vi nog lösa sen när den är klar
Nähe Dea,se till och fixa in lite bilder nu eller är du för lat att ta dig till garaget kom igen nu serru, jag har inte all tid i värden och vänta på pärlan o dig.