3262
Sök

"Jag köper din bil" annonser

Teddan
2 495 Inlägg
1 februari 2009
#61
Rosenqvist skrev:
Du är jävligt duktig r-ted!!!!!!sju tusan till karl....
Jag är bäst big_smile


iaf om man jämför alla konstiga duktiga, allvetare, professorer osv som finns här inne.
dom kan alla lagar, dömmer folk efter var dom kommer ifrån, idiot förklarar folk som inte förstår det dom förstår .

Ne fy fan va bra jag är, prutar på bilar , skambjuder på breitling och rolex klockor .


men hur var det nu ???? dom där världsmästarna som är bäst på allt här inne vad har dom ?
jag har allt jag kan önska mig och lite till , puss på er allihop

från en invandrare med ett  svensknamn och ett svenskt utseende (överviktig och ful)

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

509 Inlägg
1 februari 2009
#62
§1 Sundhet och "netiketten"
För att Garaget ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:

• Garagets målgrupp är personer över 18 år. Är du under 18 år bör du överväga att inte registrera dig.
• Var trevlig och respektera andras åsikter.
• Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.
• Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte!
• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.



som vanligt så har tråden spårat ur

lås denna

1 741 Inlägg
1 februari 2009
#63
Hm.. Jag skulle ju gissa att det är r-ted´s egen annons han har lagt ut här för att få mer respons på den.

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.


Sök