M_icke_ skrev:
Vad hade världen varit utan biltema?
Kan berätta om påskhelgen förra året, Jag skulle upp med min 9000 till Elmia och tävla. Körde natten innan fredag för att komma i god tid. Någon mil innan jönköping smäller ena drivknuten mitt på motorvägen och jag lyckas genom att köra riktigt försiktigt ta mig in till hotellparkeringen innan den går helt av och jag blev av med drivningen helt. Där stod jag, natten till långfredagen med en trasig drivknut 25 mil hemmifrån. Tack och lov så hade biltema samma underbara öppettider som vanligt och låg tvärs över vägen. Farsan körde hemmifrån vid 5 tiden med domkraft och verktyg och var framme vid 8, perfekt o knöka av den trasiga knuten och kl 9 när biltema öppnade köpa en ny, montera på den och hinna ner till Mässan innan incheckningen slutade kl.10.
DÅ är man fan glad att biltema finns och att dom håller ett sånt stort lager på alla reservdelar
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Fanns inte någon annan butik som hade öppet på hela påskhelgen heller så annars hade de varit kört.
haha. det där hade fan varit klockrent o haft på film och bevisat att biltema är bra
![smile](img/smilies/smile.png)
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!