behöver inte va vit kan va vilken färg som hälst om den vart civil de som är vita har oftast vart blåvita från början... och fd snut bilarna är turbo modellerna i lite värre utförande än vanliga för att va orginal
På vilket sätt är dom värre ?
B230FS istället för B230F. Annan kam och topp. Vet inte om turbomodellerna är annorlunda dock. (531 topp och vx3 kam ger 20hk extra ungefär.)
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
behöver inte va vit kan va vilken färg som hälst om den vart civil de som är vita har oftast vart blåvita från början... och fd snut bilarna är turbo modellerna i lite värre utförande än vanliga för att va orginal
beror lite på vad bilen gick som tidigare och att ingen polisbil är den andra lik men oftast äre standard att de är chippade från fabrik trafikpoliserna / civil trafikpoliserna som använder sig av de värsta modellerna av turbo motorerna"enligt polisen själva" frågat efter som jag har en sj så. ... även sett GL polisbilar antar att dom gick på de avdelningar som inte behövde kräm för och hänga på folk
tycker det är ganska coolt som en skyline har gjort här ju=D den japanska polisen elr vad det nu var^^
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Du kan åka på böter om polismannen anser att ditt fordon lätt kan förväxlar med en äkta polisbil (vilseledande mot allmännheten bla bla bla). så hör gärna med polisen om vad de tycker är Oko. fast jag är säker på att de inte kommer tycka om det.
B230FS istället för B230F. Annan kam och topp. Vet inte om turbomodellerna är annorlunda dock. (531 topp och vx3 kam ger 20hk extra ungefär.)
Om du nu säger att du inte har nå "polisbehov", varför då göra om 850:in? O varför har du i såna fall slängt in massa blåljus i mazdan?
Vad spelar det för jävla roll om han har blå lysen i mazdan och är sugen på att bygga en 850 polisbils-kopia? Det är väl kul att någon har lite udda idéer? Bry er om erat eget, jag tycker det är en jävligt häftig idé och skulle kunna tänka mig att göra något liknande.
Tråkigt med din sjukdom hoppas du klarar bygget ändå, för det här vill jag se när det är klart;) Lycka till!