3354
Sök

leter program för att göra film

underordnad allfixare
696 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
söker nått lätt program där man kan klista in bilder o låtar till en film..

nån som vet?

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

typ..eh..va?
582 Inlägg
3 februari 2009
windows movie maker? tongue hehe nae men jag vet inte riktigt. Adobe har ju fina program, men kanske aningen för avancerad?

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

603 Inlägg
3 februari 2009
Adobes är oslagbart. Men som sagt kanske lite overkill för ditt ändamål. Windows Moviemaker fungerar fint. Vill du ta ett steg upp så prova Pinnacle Studio. Jag kör mycket i det, är väldigt användarvänligt.

In hoc signo vinces

218 Inlägg
3 februari 2009
Adobe passar dig nog utmärkt då det finns mycket dokumentation för det. jag rekommenderar after effects eller premiere.

Projekt: SKYLINE - THE WHITE DOPE

1 814 Inlägg
3 februari 2009
windows photostory, kan inte bli lättare big_smile

Fisketokig
2 997 Inlägg
3 februari 2009
Premiere Pro. Beprövat och räcker långt till dessa uppgifter.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

VW-nörd?
4 332 Inlägg
3 februari 2009
Håller med, Adobe Premiere är ganska enkelt att lära sig, och om man vill kan man göra rätt mkt roliga grejer med det, eller med tillägget Adobe After effects.
Windows Movie Maker duger om du inte tänkt göra de speciellt noggrannt utan bara snabbt och slarvligt

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
4 februari 2009
Som många säger så är Adobe Premier väldigt trevligt. Använder man det tillsammans med After Effects och Encore går det få rätt coola resultat. Sitter mycket med de programmen på jobbet och även hemma. Har börjat köra lite Final Cut Pro hemma nu också, men det är ju bara till Mac, så det kanske inte är nåt alternativ..?

Sök