3005
Sök

Stulen volvo 244

53 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
Hallå där. Min brors bil blev inatt stulen....mitt framför ögonen på han, pinsamt. Men det är en annan historia. Bilen stals i Fjugesta ca kl 2:30. Den är vit, har 2 såna där små rektangulära extraljus, lite smårostig. Regnr: msj 377. Håll gärna utkik. Alla tips är välkomna.

Kalla mig gärna dum, men jag vågar iaf fråga!

439 Inlägg
7 februari 2009
only_the_lonely skrev:
Hallå där. Min brors bil blev inatt stulen....mitt framför ögonen på han, pinsamt. Men det är en annan historia. Bilen stals i Fjugesta ca kl 2:30. Den är vit, har 2 såna där små rektangulära extraljus, lite smårostig. Regnr: msj 377. Håll gärna utkik. Alla tips är välkomna.

bild el något lättare kännetecken,finns en drös med vita 244s

old,low and slow....

53 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
Har tyvärr ingen bild, och den ser ut precis som andra 244er tyvärr. Det enda man skulle kunna gå på är reg nr.

933 Inlägg
7 februari 2009
hoppas ni får tillbaka den, men den är säkert slutkörd vid det här laget

53 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
Bilen är nu återfunnen. Dom hade rivit sönder lite inredning, inga krossade rutor eller bucklor i plåten. Ska väl titta lite närmare idag på hur motorn går och så. Men det är trevligt att den hittades så fort.

71 Inlägg
9 februari 2009
vart hittades den?

8 156 Inlägg
9 februari 2009
Säkert några pundare som åkt ut på en joyride.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

53 Inlägg
14 februari 2009
Trådstartare
Bilen hittades vid macdonalds, södra infarten till örebro. Stod så fint parkerad där. Vet vilka det var...så nu väntar rättegång. Tråkigt att inte folk har annat för sig på fritiden. Men, men sånt är väl livet nu för tiden...Fick tag på en reservdelsbil så nu ska vi väl börja skruva så bror min får en bil att åka i.

Sök