Hej alla Jag ska ställa ut på elmia och har ingen helt säker transport ännu. Kan inte räkna med att det går att köra bilen ner eftersom det kan ligga snö kvar, utan behöver en transport. Så om någon har förslag på transport, helst täckt, så är jag jättetacksam. Betalar givetvis vad det kostar. Skicka gärna mail isf
Vi från Norrland hade dock inte tänkt tagit vägen förbi Göteborg :p
Sorry, det skulle jag skrivit; jag är i Sundsvall och jobbar. Har numera en sambo här och bilen är här den med. (Är dock skriven iGbg och har lgh där.) Så jag är oxå på väg att bli stolt norrlänning
Så om det finns tips eller hjälp med transport ner den 9/4 och/eller hem den 13/4 är jag mer än tacksam
Magnus melqvist har ju ett täckt släp till sin rally bil med de är här och vet inte säkert om han är nå sugen på låna de till nån han inte vet om liksom. Vet iaf att han har ett!
Magnus melqvist har ju ett täckt släp till sin rally bil med de är här och vet inte säkert om han är nå sugen på låna de till nån han inte vet om liksom. Vet iaf att han har ett!
Han lånar inte ut över helger.. Känns som att han behöver det själv då
Jag ska kolla runt lite.. Detta skulle fördelaktligen ske dagen innan karavanens avfärd så allt är klart.
Jag ska kolla runt lite.. Detta skulle fördelaktligen ske dagen innan karavanens avfärd så allt är klart.
Vi lånade de en helg men då vare inga tävlingar Men inte säkert han har tävlingar då så värt att kolla iaf kanske
Vi lånade de en helg men då vare inga tävlingar Men inte säkert han har tävlingar då så värt att kolla iaf kanske
Mjo, kan höra med han då.
Annars vet jag ett annat som jag kan kolla med.. Borde lösa sig
Problemet är då bara att det ska upp t Sundsvall också
Härlligt grabbar! uppskattar att ni engagerar er det är inga problem att få upp det till sundsvall för jag hämtar givetvis. problemet är mer att jag har för lätt dragbil, en corolla t-sport... nja, jag kan för hoppningsvis lösa det, även om jag inte på rak arm vet någon med en tillräckligt tung bil
Man tackar och håller tummar fast däremellan sliter jag som ett djur för att få bilen ihop och samman Håller på med multimediabygge för första gången i mitt liv och allt är inte skälvklart...
Nu börjar de brännas nästan. Fortfarande ska jag hinna med å besikta före! Får se om man hinner ihop med bilen! Tiden går väldigt fort nu när man inte kan vara i garaget längre hela dagarna då man fått praktik plats
hinner du få ur de till helgen eller ? kan ha hittat bil med drag och släp får hittar jag som jag kanske kan få låna över dan iaf!
jag vet inte om jag spammar ¨tråden, men menar du till mej för elmia?
ne, de är ett otäck släå jag kan få tag på och han som äger de är skyldig en kompis lite så får kanske låna de gratis men de är nog bara över en dag. Ska kolla med skapligt hur de går för han ! :p
hinner du få ur de till helgen eller ? kan ha hittat bil med drag och släp får hittar jag som jag kanske kan få låna över dan iaf!
ne, de är ett otäck släå jag kan få tag på och han som äger de är skyldig en kompis lite så får kanske låna de gratis men de är nog bara över en dag. Ska kolla med skapligt hur de går för han ! :p
Jag ber om ursäkt för att jag är så påflugen. Är orolig för transportfrågan... Tack för att du engagerar dej!
Jag ber om ursäkt för att jag är så påflugen. Är orolig för transportfrågan... Tack för att du engagerar dej!
Jag förstår dig ! inte lätt att få tag på! ska höra med Skapligt se hur de gick för han verkar gått under jorden haha
Jag förstår dig ! inte lätt att få tag på! ska höra med Skapligt se hur de gick för han verkar gått under jorden haha
Ja, men det är ett hårt och imopnerande arbete att gå under jorden nu när det är djup tjärle