AHHHH sitter här i garaget å väntar på trähuvet som e på g men de kan nog ta en stund det ...för ca 6mil från mig e e4an avstängd p.g.a att de är 12st tradare som halkat lite .... men bara han e här så blire råck n röll
Hmm... nåt säger mig att tradarna nog kom från fjollträsk! se till att trägubben använder kameran oxå nu å dokumenterar
Sådär efter en massa i timmar i Puttes garage blev det detta resultat.. Körde en ordentligt monterings natt på fredan. Kom i säng 6.30 på morgonen men det blev en hel del gjort med. Sov ett par timmar och sen ut i garaget igen och monterade resten. Nu ska det bara labbas till lite och steg skall bytas.. körde bara med T5 steg för att testa att det funka. Blev skönt tryck kan jag lova
Och här har ni ett lass bilder
Låda på plats
Många sladdar blir det
Alla basar på plats
Den ska in
Snart så e den på plats
Sådärja nu e tunneln på plats
Hmm var la jag nu den där skruven
Putte i full fart
Så blev det
De e gott om snö hos Putte
Lite steg för att prova att det funkar
Färdiga tunneln
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
ser ju riktigt jävla bra ut grabbar.... Fan va ni ligger i,men kom i håg att ni måste dricka mycket vätska oxå (läs öl) så ni inte blir torra i strupen och får vätske förlust.. jag har bara 2 tummar men dom åker i topp för bygget!
ser ju riktigt jävla bra ut grabbar.... Fan va ni ligger i,men kom i håg att ni måste dricka mycket vätska oxå (läs öl) så ni inte blir torra i strupen och får vätske förlust.. jag har bara 2 tummar men dom åker i topp för bygget!
Tackar killen. Ja inte kan man väl slöa heller om man e i garaget . Här uppe i norr så e det dunken som gäller.
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |