3323
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

825 Inlägg
25 november 2010
Blir nog en PS3 och GT5 snart ändå . Har ju dom andra GT spelen så man får väl köpa detta också

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

251 Inlägg
25 november 2010
fredde850 skrev:
Crille77 skrev:
Koden skriver du in i högra övre hörnet i PS store.
Hur får man den där svarta bilen med gt-logan? Stog att den skulle ingå utöver chrome bilarna.

Var hittar man ps store?? i vilken meny?

Du får gå ur spelet. Sen går du in i ps store, du vet däran kan ladda hem demos osv. Uppe i högre finns en ruta som heter redeem codes, är nån symbol där. Tryck på den så kommer du rätt.

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

OEM <3
6 957 Inlägg
25 november 2010
Såååå,, är det värt att köpa eller? wink

OEM <3

1 801 Inlägg
25 november 2010
Bjork skrev:

Beror helt på vad du är för sorts person.
Vill du kunna ställa in allt på din bil och trimma den köra realistiska race och inte bryr dig så mycket om att det inte finns någon speciell skadefysik utan startar om när du sladdar ur så är detta spel för dig.

gillar du när det går jätte fort och allt är suddigt och di ärt ute efter att krascha bilen så ärr detta spel intet för dig.

Inbitna bilentusiaster älskar detta spel

OEM <3
6 957 Inlägg
25 november 2010
BlauMes skrev:
Bjork skrev:

Vill du kunna ställa in allt på din bil och trimma den köra realistiska race och inte bryr dig så mycket om att det inte finns någon speciell skadefysik utan startar om när du sladdar ur så är detta spel för dig.

gillar du när det går jätte fort och allt är suddigt och di ärt ute efter att krascha bilen så ärr detta spel intet för dig.

Okaaj, har haft Gran Turismo 1, 2, 3 och 4 å gillat dem mest för att det är en utmaning att köra
med licenstagning och mkt blandat, allt från småbilar till GT-vagnar smile

Need for Speed var kul när Underground 1 släpptes..resten kan kvitta, får nog fan ge mig iväg nu å köpa ett big_smile

Detta spelet är ju egentligen anledningen för att jag köpte PS3 för 2-3 år sen, men jag använder ju skiten knappt..dags att damma av den nu tongue
Senast redigerat av Bjork (25 november 2010)

OEM <3

597 Inlägg
25 november 2010
Ett stort + med spelet är :
Hamnar man på efterkälken så är det inte bara att gasa på och magiskt  hinna ikapp på ett ögonblick utan det gäller att ta kurvorna rätt och ta igen sekund för sekund...
Senast redigerat av PlatinumRacing (25 november 2010)

251 Inlägg
25 november 2010
Skadorna på premiumbilarna kommer när man kommer till de svårare svårighetsgraderna.

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

1 298 Inlägg
25 november 2010
Nu har jag varit och införskaffat mig GT5 big_smile
379:- på Elgiganten, det är ju nästan billigt!
Sitter likt ett barn på julafton och väntar på att installationen. big_smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

597 Inlägg
25 november 2010
chrillzter skrev:
Nu har jag varit och införskaffat mig GT5 big_smile
379:- på Elgiganten, det är ju nästan billigt!
Sitter likt ett barn på julafton och väntar på att installationen. big_smile

Inte dåligt. Själv fick jag ge 599 för min på ON OFF (igår). Men ack så värt pengarna big_smile då jag inte orkade leta runt utan ville ha den snabbast möjligt
Senast redigerat av PlatinumRacing (25 november 2010)

1 801 Inlägg
25 november 2010
Bjork skrev:
BlauMes skrev:
Bjork skrev:

Okaaj, har haft Gran Turismo 1, 2, 3 och 4 å gillat dem mest för att det är en utmaning att köra
med licenstagning och mkt blandat, allt från småbilar till GT-vagnar smile

Need for Speed var kul när Underground 1 släpptes..resten kan kvitta, får nog fan ge mig iväg nu å köpa ett big_smile

Detta spelet är ju egentligen anledningen för att jag köpte PS3 för 2-3 år sen, men jag använder ju skiten knappt..dags att damma av den nu tongue

Då kommer du älska det :-)

1 079 Inlägg
25 november 2010
Äntligen fick jag mitt spel, sitter och installerar nu, för första gången på många år så är man glad över ett spel, det näst största skälet till att jag köpte ps3 var GT5, det största var dock att det var en bra bluerayspelare som den hittills gått som men nu blir det ändring.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

177 Inlägg
25 november 2010
men hur fan ska man få dom bilarna då? ja är i lv 10 snart 11 och fortfarande inte hänt något samt igår så tänkte hur många bilar äre igentligen ? så ja satte mig o räkna o fick de till 204 st som man kan köpa ? äre något som ja gjort fel eller? :S

1 801 Inlägg
25 november 2010
WolFMaN_16 skrev:
men hur fan ska man få dom bilarna då? ja är i lv 10 snart 11 och fortfarande inte hänt något samt igår så tänkte hur många bilar äre igentligen ? så ja satte mig o räkna o fick de till 204 st som man kan köpa ? äre något som ja gjort fel eller? :S

du har ju dom begagnade bilarna också plus att du låst upp lite

DFFL
9 020 Inlägg
25 november 2010
Skitspel, fullständigt värdelöst.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

956 Inlägg
25 november 2010
FireTraXX skrev:

Tillför tråden väldigt mkt. När man inte ens kan skriva ut vad som är skit.

Nån som har 245:an än? Bilder på den?

Sen undrar jag. Går det inte uppgradera bromsarna? Isåfall är det en riktig miss!

DFFL
9 020 Inlägg
25 november 2010
Glader9991 skrev:
FireTraXX skrev:

...

Min personliga åsikt, tillför precis vad som var menat.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 801 Inlägg
25 november 2010
FireTraXX skrev:
Glader9991 skrev:
FireTraXX skrev:

...

Min personliga åsikt, tillför precis vad som var menat.

Du får gärna utveckla varför.

Jag fullkomligt ÄLSKAR detta spel!!
Köpte nytt avgassystem till min drift 240sx! Och ljudet ändrades! Fan vad glad jag vart! big_smilebig_smile

Min bil:
http://i56.tinypic.com/k0osah.jpg
Senast redigerat av BlauMes (25 november 2010)

Japsare
502 Inlägg
25 november 2010
Glader9991 skrev:
FireTraXX skrev:

Sen undrar jag. Går det inte uppgradera bromsarna? Isåfall är det en riktig miss!

Lite besviken över bil listan då den inte ser ut som alla påstod för nån månad sen
http://www.gran-turismo.com/local/jp/da … st_en.html
men vist kan spelet va kul ett par dar

Edit: Sen svär vi nåt fruktansvärt åt de monstruösa efterslängarna som ofta kommer från ingen stans!
Senast redigerat av GrEEn_NeoN (25 november 2010)

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!

1 801 Inlägg
25 november 2010
GrEEn_NeoN skrev:
Glader9991 skrev:
FireTraXX skrev:

Lite besviken över bil listan då den inte ser ut som alla påstod för nån månad sen
http://www.gran-turismo.com/local/jp/da … st_en.html
men vist kan spelet va kul ett par dar

Edit: Sen svär vi nåt fruktansvärt åt de monstruösa efterslängarna som ofta kommer från ingen stans!

Var skiljer den?

95 Inlägg
25 november 2010
Wiho efter ett jädra letande så hittade jag volvo 245an tillslut.

så här kommer det lite bilder på den med, var brun när den köptes men målade om den till svart.
http://img6.imageshack.us/img6/2885/suzukacircuit.jpg
http://img200.imageshack.us/img200/9544/chamonixmain1.jpg
http://img257.imageshack.us/img257/6147/suzukacircuit2.jpg

Sök