Igår va de ju sket gött väder, dock lite kallt men sol Och så när man vaknade imorses är de 10 cm snö ute .. livet är ju inte rättvist dock sägs de att lite värme kommer nästa vecka
Köpte nya solbrillor härom veckan och dagen efter så snöar det givetvis. Men idag fick jag allt prova dom och har fått en liten solbränna tror jag minsan.
Underbart väder i Göteborg +14 i skoggan, +21 i solen, första gång jag går ut med bara en lätt jacka . Man vet också att sista snö kommer ca mitten av April.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Oh! Den här veckan verkar mycket lovande. Är sugen på att dra på sommardäcken. Men ska för säkerhets skull vänta tills slutet på månaden, så det inte blir samma visa som förra året. Det är grymt nice väder här nu (jag som trodde det skulle vara vinter in i Juni typ...). Hade lätt hellre suttit ute och glassat än att sitta här inne på kontoret i stekvärmen och kopiera över xml-koder till företagets hemsida, som hittills har tagit mig 4 timmar. Så djävulskt tråkigt alltså!
Hajjemen nu är våren här. Snödroppar, krokusar i rabatterna. Gruset sopas upp från gatorna. Fåglarna kvittrar. Rekord vid Hornborjarsjön av tranor. Solen lyser. Bin är ute och flyger (slöa men dem är ute). MC förare börjar komma ut på vägarna. Sommarbilar börjar ta sig ut också.
Och det bästa av allt, nu är snart min bil färdig trimmad
Våren är här
EDIT Mamma ropade nyss att det flög en Citronfjäril ute