Skulle byta mina dimljuslampor idag till xenonkungens H3 diod, men lamporn vägra lysa i hållaren, men funkade kanon om man körde dom direkt på batteriet. Jorden är det ingen fel på då dom vanliga lamporna fungerar.
Går inte och vända på dom, + sitter ju på en sladd på sidan av lampan. Lamporna har olika urfräsningar på varje sida, på ena sidan är det ( och på andra ] så dom går inte och vända.
Tror inte det är fel på polerna då skulle ju inte standardlamporna funka, + sitter på kabeln på båda. Men jag ska prova och lägga om dom och se vad som händer.
Ska det inte vara så orginal att + ska vara på på den lösa tråden som hänger på sidan och att jorden sitter på lamparmaturen? Får ta och mäta upp skiten och se vad det blir av det hela.
Det funkar inte på grund av att Volvo har ett system som stänger av strömmen fram till lampan om den är sönder. LED=Lågförbrukning=Bilen tror lampan är trasig=Ingen ström. Lösning: Effektmotstånd.
Det viktiga är inte att vinna, det är att ÅTERVINNA!