Hejsan , tänkte höra med er lite om hur man ska gå tillväga om man gör ett motorbyte och vad besiktningen säger om det? har ju sett att många 200sx s13 ägare ofta ploppar i en skyline motor i sina bilar. Vad jag vet så liknar dom orginal 200sx motorn så dom som byter kanske bara hoppas på att bes männen inte märker nått?och en sak till , passar dom bra i 200sx bilar? eller måste man modifiera mycket? MVH linus
De är inte ens i närheten av att vara lika. 200:an har en 4:a och Skyline har 6:a.. Blir nog en hel del modd för att få ner en sån men de finns kitt att köpa men jag tvivlar på att de är bolt-on iaf
De är inte ens i närheten av att vara lika. 200:an har en 4:a och Skyline har 6:a.. Blir nog en hel del modd för att få ner en sån men de finns kitt att köpa men jag tvivlar på att de är bolt-on iaf
Bilprovningen kommer att be dig att besikta om bilen med orginalmotorn. Om du har seriösa planer på att byta motor så kontakta SFRO för bilen måste besiktigas av dom och registreras av bilprovningen med den nya motorn. men du kommer att åka på att byta mer än bara motorn för att få den godkänd.