- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
OJ shit! Stenklart att det blir 14000K då. visste inte ens att det fanns. Vet du vart man kan beställa det ifrån? gärna om det finns i sverige
Mvh Johan.
Ingen aning, jag personligen kör med 6000K och tycker allt över det ger ett dåligt ljus. Men det är ju jag det.
Kolla tradera, finns säkert någon som säljer kines xenon där. Billigast blir nog via Ebay, dock är ju kvaliten oftast på det som säljs på tradera och ebay något dålig. Men du får ju iofs 3 satser till priset av ett av mer kvalite.
Jasså? Det säger emot allt annat jag läst (förvisso på internet). Men ifall du är helt 100% säker på det så ber jag om ursäkt för missledande info!
Mvh Tommy
iaf vad jag fått veta när jag prata med xenon kungen har 6000k kit som jag lagt deep blue i och det funkade perfekt... köpte mina lampor på e bay billigt och bra
*lånar tråden lite* tänkte konvertera min bmw.. ngn som gjort ngt liknande? behöver jag 2 kitt ,4 lampor alltså lr räcker det med 2 kitt dvs 2 lampor? sitter det ''canbus''? mvh