jenza: tackar
Slänger upp några till bilder på hur det går med bakaxeln. Hade sån tur så donatoraxeln fick åka till skolan och dom tog ur klumpen där, sen fick jag hem allt igen samma dag
Fick även låna verktyget för att spänna ut diffhuset så jag kunde montera ihop allt i min axel.
Sen började ju problemen lite smått. Ringt minst fyra personer som alla gått fordon/skruvar mycket hemma, och INGEN har nån koll alls på hur man monterar ihop diffhus och pinjong, kan inte ens beskriva hur konstigt jag tycker det är. Lät man sig inte sånt i skolan?
Eller är det för "gammalt" att det inte är nödvändigt att kunna?
Skumt iallafall!
Läraren på fordon var dock av den åsikten att jag skulle sätta ihop det och prova, så det blir till å prova
vet ju iallafall hur slitningarna ska bli så får köra med märkfärg och se hur det ser ut. Och skiter det sig får jag göra om helt enkelt. Man måste ju våga prova, right?
Och är det någon som tänker påpeka att jag gjort fel eller borde göra på nått annat sätt så har jag faktiskt frågat här också om hjälp men inte fått några svar, så nu blir det som det blir, sista chansen att komma med åsikter nu