Gått sjukt segt att få nått gjort senaste veckan, AMS har satt mig på "jobb" 9-15.30, så hela dagen går åt till det och när jag väl kommer hem är man ju helt slut! Inte kul
Men jag har ändå fått lite grejer klart trots det.
Igår provade vi valsa till skärmarna, gick dock inte så bra när inte bakaxeln sitter helt fast. Och den går inte att fästa helt förens distanserna till bälgarna är klara, och svetsen hemma funkar ju inte så det är ett lagom stort problem just nu
DOCK har allt till att måla bilen kommit, utom själva färgen, haha! Men den är också på ingång.
Så ifall allt löser sig bra närmaste dagarna så kanske vi hinner få upp bilen på trailer och kan köra bort den till stället vi ska vara och svetsa om stödstaget och måla epoxy och grund. Blir nervös när det hänger så mycket på andra människor och inte bara på mig
Något mer bra är väl iallafall att jag äntligen fått tag på ett sjukt nice takräcke, nu saknas bara lämligt sätt att få hem skiten på, men det håller jag också på att lösa, hoppas jag
Lite småflummig uppdatering men då vet ni iallafall liiiiiite mer vad jag gör, det är inte bara slappning som gäller
kan slänga upp lite bilder på saker jag fått hem till bilen under veckan också, men det får bli senare när jag är hemma igen