Helrenovering med motoruppgradering och luftfjädringsbygge på min Volvo 144 -67, målas i en ljus lamborghini grön med ljusgul pearl, och moddas för att kunna stå på 18" ekerfälgar. Cleant stuk och mycket krom är tanken,... Visa mer
Nu så har det hänt massa skit igen lackade alla lösa grejor invändigt och hade mig idag, plus att jag hann tvätta ur bilen och limma isolering och golvmatta imorrn plockas den förhoppningsvis ihop så det bara är utsidan kvar att måla!
Nu är alla grejer jag lackade igår monterade på bilen iallafall var lite dålig på att ta bilder men ni får leva med dessa två
SHIT allt går så jäkla fort helt plötsligt!! Karossen sitter ihop och bara väntar på utvändig lack, golvet inuti är klart, sista till motorn är på väg, däcken kommer nästa vecka och instrumentpanelen är lämnad hos glasmästaren.. fy fasen så skönt det är, snart är bilen komplett
Nu är alla grejer jag lackade igår monterade på bilen iallafall var lite dålig på att ta bilder men ni får leva med dessa två
SHIT allt går så jäkla fort helt plötsligt!! Karossen sitter ihop och bara väntar på utvändig lack, golvet inuti är klart, sista till motorn är på väg, däcken kommer nästa vecka och instrumentpanelen är lämnad hos glasmästaren.. fy fasen så skönt det är, snart är bilen komplett
fy fan så läckert längtar efter när bilen är helt i hop plockad
Tackar för all positiv respons, alltid kul att höra tror det kommer bli asbra när hela bilen fått färg så man ser helheten bättre Lägger in bilder på motorn och instrumentpanelen när allt är hemma igen, plus däcken när det är krängt och monterat, blir nog i mitten på veckan skulle jag tro
Kan tyvärr inte ladda upp bilder från mobilen, tänkte bara tala om att bilen blir lackad idag, jag är tyvärr inte hemma och får se när det händer, men lägger upp bilder så fort jag kan
Läst hela tråden på en gång nu och kan bara säga Grymt! Ännu fräckare, som du säkert har hört 761 gånger är att fräckt att en tjej gör iordning en grym bil. Och inte en nissan micra med kjolpaket med rosa rattmuff o klädselöverdrag. Lycka till!
Där har ni alla nyfikna lite bilder, orkar knappt skriva nånting för så jäääkla trött är jag nu, men fick ju så klart lov att dra på fälgarna och kolla lite som den står nu fick jag lov att lägga tre tjocka klossar under framvagnsbalken och palla upp bakvagnen för att inte ställa henne på trösklarna, det är lagomt lågt det!! Skadad man är! Enjoy iallafall
Läst hela tråden på en gång nu och kan bara säga Grymt! Ännu fräckare, som du säkert har hört 761 gånger är att fräckt att en tjej gör iordning en grym bil. Och inte en nissan micra med kjolpaket med rosa rattmuff o klädselöverdrag. Lycka till!
jo den kommentaren är jag så less på så jag spyr faktiskt, trött att folk inte kan se en som vilken människa som helst, tjej eller kille ;P men tack iaf