Tja! någon som har bild elr tips på ett snyggt sätt att montera in 4 mätare i bilen, ladd tryck, oljetemp, oljetryck och avgastemp. vet inte riktigt vart ja ska sätta dom för att få det så snyggt som möjligt, behöver lite idéer=)
jag hittade en sida en gång som hade modellanpassade hållare för 3 mätare i A-stolpe till s13 men dumt nog beställde jag inte då utan tänkte jag gör de senare men nu har jag inte kvar den sidan :S
men oljetryck oljetemp o laddtryck är 52mm vardera och avgastempen är 60mm så vet inte vad jag ska göra av den, är sugen på att ha dom andra 3 i A-stolpen men vet inte, man vill ju ha sterion kvar
Säg gärna till om du hittar var du sett den modellanpassade a stolpe hållaren Tror det kan bli snyggt med tre mätare i a-stolpen å sen sätter du avgastempen på instrumentbrädan nere i vänster hörn, så har du alla på rad
Honda Prelude 93' Sommarglidare :cool:
Toyota Celica Supra 85' Vintersladdare :lol:
Skyline R34 F&F 1:10 RC-Driftare :D
Säg gärna till om du hittar var du sett den modellanpassade a stolpe hållaren Tror det kan bli snyggt med tre mätare i a-stolpen å sen sätter du avgastempen på instrumentbrädan nere i vänster hörn, så har du alla på rad
Ja absolut jag hör av mej isf.! ja funderar på om man köper en A-stolpe från blocket sen spacklar man själv, så 3 elr kanske alla 4 får plats. men ja vet inte är nog mycket jobb med det, men men får se var de slutar någon stans men är de fler som har tips elr bilder på era byggen så skriv/visa gärna!