14 april 2009
Trådstartare
Hej på er!
Nu ska vi försöka ordna någonting som kanske kan vara lite kul!
En bilträff vid bussgaraget i Gillstad med lite aktiviteter.
Det gäller mest stylade/trimmade och ombyggda bilar.
Men självklart får vilka bilar som helst besöka oss!!
Vi tänkte ha en vanlig träff med utställning med lite priser iform av presentkort på olika produkter för styling/tuning. Kommer även att finnas liten utförsäljning av Styling/Tuning produkter, begagnade bildela, samt erbjudanden på andra produkter. Motorzon kommer att vara där och göra reportage.
Har lite planer på hur den dagen kommer se ut, men det vi behöver nu för att kunna gå vidare med detta är en intresseanmälan av hur många och vilka som skulle ha möjlighet och viljan att komma.
Har tyvärr begränsat med plats för utställande fordon, men vi ska försöka klämma in så många som möjligt. Men jag ska tro att det kanske får plats ca 20 bilar, mer info om det kommer..
Datumet som det gäller blir isåfall 17/5 10.00-16.00
Så vill du ställa ut och chansa på lite fina priser, eller bara komma och kolla, så är alla välkomna att lämna sin intresseanmälan till mig.
Vi kommer lite senare att gå ut med en hemsida med mer info om evenemanget och med ungefär hur många och vilka som kommer få ställa ut sin bil när vi ser hur intresset blir.
Intresserad? Anmäl dig till mig på telnr: 0730-601947 eller mail keerik (a) telia.com. Jag skriver upp dig/er på listan över intresserade. Det jag vill ha är följande: Namn, kontaktuppgifter, bil (gärna med länk till bilder)
Kan även behövas lite juryfolk till utställningen. Gärna erfarna!
Mvh
Kenneth och Per
Senast redigerat av Biltuning (15 april 2009)