måste köpa in de ifall ja ska ha twinpipe... fult med vector baken då hehe..
Ska sj iväg och köpa en V6kjol i veckan
Ringde SDCC förra veckan, dom säljer mestadels silver och röda kjolar, svarta hade dom hel del av pris: 875kr sen har du ju bara 7.5mil till Trollhättan
joo de är sant, men om dom har till min färg vet jag ju inte!
Två pipor där båda sitter bredvid varandra = ser bara meningslöst ut i mina ögon, dvs fult.
Ska man ha något då så är det ju isf ett ovalt eller rektangulärt slutrör med rundade hörnor, mycket snyggare om man ändå bara har ett avgasrör och en dämpare som det kommer lite rök ur
2 dubbelpipor på var sin sida kan iof se jävligt rått ut.
Två pipor där båda sitter bredvid varandra = ser bara meningslöst ut i mina ögon, dvs fult.
Ska man ha något då så är det ju isf ett ovalt eller rektangulärt slutrör med rundade hörnor, mycket snyggare om man ändå bara har ett avgasrör och en dämpare som det kommer lite rök ur
2 dubbelpipor på var sin sida kan iof se jävligt rått ut.
Jo men då börjar vi också snacka V-motorer med lite fler cylindrar
Typ hottade Audi V8:or och liknande.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Hoppas bara det inte är några problem och montera det själv :p Slipper man ge runt 1300:- för montering.
Det är inga större svårigheter, det jag ska ha på sitter med 1 klämma i framkant mot katten. och med 4 st gummin ibak + att man får sätt på en konsol på höger sida till upphäningen (följer med i kitet)
Hoppas bara det inte är några problem och montera det själv :p Slipper man ge runt 1300:- för montering.
Det är inga större svårigheter, det jag ska ha på sitter med 1 klämma i framkant mot katten. och med 4 st gummin ibak + att man får sätt på en konsol på höger sida till upphäningen (följer med i kitet)
Låter sjukt enkelt så kanske gör de själv... måste bara hitta gör-de-själv så jag kan höja bilen.