hur kul är det att köra omkring på ett skjolpaket (orginal utformat efterbilen)(som tusentals andra kör omkring med)??? bättre plasta själv eller göra om det från en annan bil.. nån som delar min åsikt????????
jag håller med dig. men det är svårt att göra det själv. tror jag. man kan jo ta och köper ett kjolpaket från ett annat land som inte är så vanligt här och montera. men då finns jo ändå chansen att någon annan köper det och gör lika dant. så det är nog bästa att bygga eget om man vill ha något som ingen annan har.
Diforce eftersom det nu är så jäkla enkelt kan du väl visa upp några byggen du gjort?
Jag nöjde mig med att modifiera mitt paket. Hade aldrig orkat göra eget! Det är jobbigare än man tror. Att få till själva formen går ju an men att sedan få till någon finish är ett jävla slit.
Diforce eftersom det nu är så jäkla enkelt kan du väl visa upp några byggen du gjort?
Jag nöjde mig med att modifiera mitt paket. Hade aldrig orkat göra eget! Det är jobbigare än man tror. Att få till själva formen går ju an men att sedan få till någon finish är ett jävla slit.
inte sagt att det är lätt:) har bara gjort ett o det blev ganska bra till slut, men det tog en jävla tid..har inga bilder på det sålde bilen för ca1 år sen ungefär