3175
Sök

R vinge

161 Inlägg
7 maj 2009
Trådstartare
Hej, tragiskt nog så blev jag av med min R-vinge idag när jag slutade jobbet sad
Idioterna lyckades även repa bakluckan med en skruvmejsel? (när dem skulle få av vingen) Så nu undrar jag om någon har en R-vinge som dem vill sälja. Helst i svart färg, men andra färger funkar. Jag måste ändå lacka om bagageluckan nu.

458 Inlägg
7 maj 2009
Finns enligt mej endast ett ord för nåt sånthär... FörJÄVLIGT! :@
Fler personer borde följa mitt tips bland mina bilder på min 850, min vinge sitter som in i helvette smile big_smile

161 Inlägg
7 maj 2009
Trådstartare
Jonnsard skrev:
Fler personer borde följa mitt tips bland mina bilder på min 850, min vinge sitter som in i helvette smile big_smile

Ohh!! haha, ja dom lär ju få jobba i timmar för att få av din vinge!! iallafall om dom vill ha den hel och inte i 2 delar! smart gjort måste jag säga smile.

ps.. riktigt fin med R-spoilern där

458 Inlägg
7 maj 2009
Maikel skrev:
Jonnsard skrev:

Ohh!! haha, ja dom lär ju få jobba i timmar för att få av din vinge!! iallafall om dom vill ha den hel och inte i 2 delar! smart gjort måste jag säga smile.

ps.. riktigt fin med R-spoilern där

Har ju själv fått testa o få av min egen vinge, o den börja knaka av bara limmet utan att ens alu banden började spännas helt smile
Helnöjd med spoilern! wink

161 Inlägg
7 maj 2009
Trådstartare
det hoppas jag verkligen, nu får du se till att lägga ut fler bilder!big_smile

Sök