Föresten finns det möjlighet att sätta upp ett tält över sin bil? Och hur e det med tillgång till ström?
Dessa frågor undrar jag också om.
ingen som kan svara på detta?
Jag kan svara på detta.
Självklart får de som vill/har sätta upp tält över sina bilar! Tänk bara på att se till att förankra dessa tält ordentligt så att de inte blåser iväg.... (har sett alltför många tält som blåst iväg och orsakat skada för andra. Så de som tar med sig tält ansvarar för alla eventuella skador som deras tält orsakar andra. Måste få poängtera det. Vattendunkar, cementplattor mm kan med fördel användas för att förankra tältet i backen).
Ström kommer att finnas på plats. Dock inte obegränsat.
STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Kommer där inte springa vackra tjejer o dansa vid bilarna? Eller ska man ta med egna? haha.. Kommer bli döö skön träff.. någon som vet någoting om hur vädret kommer bli?
När jag ändå pratar här inne kanske man kan fråga om den dära t-skirt storleken på anmälningssidan? Får man den med posten eller där uppe? Eller varför skulle man skriva sin storlek?
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Någon som passerar eller åker ifrån Laholm som e sugen på att köra ner & hem min röda V40?! Vi har 3bilar ner men bara jag å sambon som kör! E visst bal i halmstad så alla e upptagna! Sambon kör sin 965:a, jag tar diseltraktorn med dottern i, å över blir den röda stackaren.... Kan nog möta upp vid statoil söder om halmstad vid E6:an, om det hjälper?!