tja, jag vet inte mycket om bilar och har inte hållit på så mycket med dom heller men har nu tänk köpa tjejens fd. isracing bil som är en silver volvo gl/t och har tänkt göra den lite "fulare" om man nu kan säga så
Hade tänkt börja med att spraya huven svart och då jag jobbar på en byggvaru handel får jag spray färg ganska billigt så jag undrar om den vi har går använda på en bil. Kommer inte ihåg vad den heter men det står att den går använda på trä och metall inom och utomhus så det borde funka va? Sedan hade jag tänkt göra ett svart sträck från främre hjulhuset snett upp mot bakluckan och kanske lacka ihop den svart med det.
Men undrar eftersom bilen varit som isracing har en ganska intryckt vänsterbakdörr, inte mycket men iaf över 1/3 av nedre dörren, gör det något på besiktningen eller? För hade tänkt besikta den som den står nu och sedan se vad den inte går igenom på och fixa det för utseendet är det inte så mycket fel på förutom att listerna på siderna är borta + då bakdörren som är lite knövlig + saknar handtag men det borde gå köpa billigt, annars är interiören i fan topp skick och att det är 3" mds högtalare i framdörren så ska köpa en bra billig stereo och koppla in dem och mina 10" mds basar i den.
tjejens brorsa har även en isbil som ska skrotas nu och han har en stålram som kofångarne fram och jag undrar om det är lagligt för isf tänker jag stjäla den och ta bort original plasten ram och montera dit den och sedan ta bort grillen och montera någon plåt av något slag och borra hål i den för att få en lite mer folkrace bil look
ska fråga mer sedan men måste tillbak på jobbet sedan, ge gärna mer tips/hjälp hur jag ska styla min fula volvo
ska köpa bilen för ca 800 kr och har inte så mycket pengar men lite styling kan jag köpa