Personligen gillar jag inte fronten men det är din bil och så länge du gillar den så är det bra! En fråga bara, är det rost eller skit som är under listerna på dörrarna och i nederdelen på den sista bilderna?
Detta kommer jag följa! kolla gärna in mitt projekt med! // Fredrik
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Personligen gillar jag inte fronten men det är din bil och så länge du gillar den så är det bra! En fråga bara, är det rost eller skit som är under listerna på dörrarna och i nederdelen på den sista bilderna?
ROST??? Nej nej nej...
Det är gammal skit som ligger under listerna när man tar bort dom.. Hann aldrig tvätta innan jag tog bilden.. Men nu är det rent som på resten av bilen där under...
Kan du inte ordna en bild? gärna så man ser backljuset oxå
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Ser jätte bra ut! Har dock jag också lite svårt med den extrema fronten jämfört med det andra stilrena formerna på sido/bak kjol.
Hade fronten hade varit snyggare om du lagt igen hålen på sidorna gjort den mer slätare. Iofs sticker ju bilen ut i mängden och du gillar säkert det själv så ska inte klaga, allt annat är top notch! : )
ROST??? Nej nej nej...
Det är gammal skit som ligger under listerna när man tar bort dom.. Hann aldrig tvätta innan jag tog bilden.. Men nu är det rent som på resten av bilen där under...
Jag kom just på att de sitter ju limmade. Annars är de ju vanligt med rost om lister osv sitter med clips..