nu ska värstingen renoveras upp. har stått i många många år. ingen i familjen ville göra något åt den så jag tog på mig att fixa upp den. har bara varit 2 ägare på den..
det som ska göras
[ ] nya bromsar runt om samt bromsrör [ ] fixa inredningen [ ] nya packningar i motorn [ ] ny lack är ett måste [ ] rost lagas [ ] sätta dit stötfångare [ ]nya lysen fram o bak [ ] nya dämpare
och mycket mer kommer inte på allt just nu men ni får ge mig tips på va man kan göra
skönheten. dålig lack på den. har stått i många år
börjar med att hissa upp den. ska ta bort bromsoken pga för luft nippeln har rostat fast har lämnat in den på en verkstad så dom ska fixa hela oket
jahapp bromsrören var väck på båda sidor men inte så farligt dyra heller för nya. 100 kr tror jag att de gick på
värsting motorn . ska ge mig på den bara garaget blir klart
börja plocka av lite små detaljer som ska putsas upp.
har inte hänt så värst mycket. har bara gjort lite invändigt på bilen. satt ttillbnaka orginal ratten osv. hade tyvärr hlömt kameran hemma så man kunde inte ta nå bilder så ja får ta gamla bilder ist
inredningen. har bytt ratt till orginal nu
kunde inte låta bli. volvo genom tiden.volvo amazon vs volvo 240 GLT 1980. vem tror ni vinner? xD
det bli nog det här men när du ändå ska byta lysen så skulle väl ett par golf ll klarglaslysen inte ha sutte fel du få nog bättre lyse med dom än med org lysen
det bli nog det här men när du ändå ska byta lysen så skulle väl ett par golf ll klarglaslysen inte ha sutte fel du få nog bättre lyse med dom än med org lysen
jo de kommer säkert bli snyggt men ja tror jag ska ha orginal på allt i den bilen fast jag e i net riktigt säker än hur jag ska göra
Blir nog skitbra det här Den var ju inte alls i så taskigt skick. Brukar ju bli lite hål här och var annars Lycka till iallafall, kikar in lite då och då
Blir nog skitbra det här Den var ju inte alls i så taskigt skick. Brukar ju bli lite hål här och var annars Lycka till iallafall, kikar in lite då och då
den har ju stått sen 2004 om ja inte minns helt fel hehe de var knappt nå rost heller under