Ja, med min ekonomi gäller det att fixa sommaren utan stora kostnader...
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Mitt problem är såldes att tanka bilen, men OM jag får allt att funka så...
- Skåne före och efter midsommar, jag och dottern liftar med lastbil ner och bor hos en god vän!
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
- Danmark några dagar när vi ändå är i Skåne, vi vill se Legoland, hoppas vi hittar billigt och vettigt boende för tre personer också!
- Hem och lämna dottern till sin pappa, 1,5 vecka på hemmaplan, förhoppningsvis med Moholmsstrippen och West Coast Motorshow...
- Ytterligare 2,5 vecka med dottern, den här perioden ännu oplanerad men ev lite vandring, kanske någon sväng till Stockholm eller till vänner någon annanstans, ev med husvagnen. Mycket beroende på ekonomin.
- Lång barnlös period, flera bilträffar inplanerade, bla Bilsport Action Meet på Mantorp och sedan ska bilen ställas ut på Vallåkra.
Så, mår jag bra och får ihop pengar att tanka för så... Vill gärna till Gatebil också, men det ska verkligen vilja till om jag får ihop det ekonomiskt...
![smile](img/smilies/smile.png)
Försöker ta dagarna som de kommer, badar om det är väder för det, finns något kul i närheten åker jag gärna på det om det passar (bilträffar, medeltidens värld, utflykter...), tar vara på alla tillfällen att ha roligt helt enkelt!
Kramar / Ellen