3933
Sök

hur kan den bli snygg?

37 Inlägg
15 april 2006
Trådstartare
Vad kan man göra på en volvo 740 så att den blir snygg?smile

557 Inlägg
15 april 2006
Du kan inte få en 740 att bli snygg ^^

//Jerry

152 Inlägg
15 april 2006
Du har såppas vassa kanter på en 740, så de kommer aldrig gå att göra den snygg .. hehe

Det är ju bara vad jag Tycker. smile  Man kan ju alltid försöka...
Senast redigerat av Miller (15 april 2006)

Saluhallen i göteborg!

23 Inlägg
15 april 2006
Stoppa på ett add-on kjolpaket, en takvinge och några snygga fälgar. och några sänkningsfjädrar är ju ett måste... smile

Maizer
15 april 2006
Alltså snygg blir den aldrig, men du kan ju försöka förbättra den iaf med snygg lack och snygga fälgar.

1 Inlägg
15 april 2006
köp en ny bil......

5 Inlägg
15 april 2006
att styla en volvo är som att försöka sminka en gris smile

"Ijenkligen"
786 Inlägg
15 april 2006
s90 front å feta fälgar blanksvart lack massa krom å sånt skit

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

2 Inlägg
15 april 2006
GriMM skrev:

nämen va rolig hahaha, det var en ny kommentar va?

Intressanta människor kör intressanta bilar.

257 Inlägg
15 april 2006
Kör på clean look. Fixa rost (om finns) fräsch lack (ej orginalnyanser) Ett par fina fälgar. 18 eller 19". en lagom sänkning, och hålla bil jäveln ren o fin. big_smile

Driver
2 111 Inlägg
15 april 2006
Vita blinkers. Addon. Hela paketet alltså, runtom. En candylack eller metallic. Lagom tonade rutor. 18" fälgar 5ekrade med bred kromad kant. Lackerade bromsok i samma färg som bilen. Lagom stort slutrör kromat. - Inget japsdämpare på svenne bilen ;P - Jadu detta gör väl iaf att bilen blir o se bram ycket nyare och "snyggare" ut. S'kert mer men de jag kom på nu.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

608 Inlägg
15 april 2006
Heffaklumpen skrev:
Stoppa på ett add-on kjolpaket, en takvinge och några snygga fälgar. och några sänkningsfjädrar är ju ett måste... smile

håller med! och sätt vita blinkers ,måla bilen blank svart eller nån annan snygg färg och en vinge på bakluckan. och så kan du tona rutorna på den. såblir de nog bra tongue men sätt inte ögonlock på den de e inge vidare snyggt på en 740 tycker jag iallafall.  hmm

OBS! hör INTE på dom som ha skrivi att man inte får en 740 snygg klart man får en 740 snygg dom e ju redan orginalt snygga, de e ju volvo! smile

old volkswagens never die,they just get lower:D

37 Inlägg
15 april 2006
Trådstartare
okej tack för alla era svar!! tongue

"A Johlsson"
302 Inlägg
15 april 2006
Kör den helt clean, gärna med små detaljer så som igenlagda rinningslister, handtag, låskolvar, andra detaljer som stör ögat och karrosen, byt/uppdatera inredning, sänk den (gärna luftfjädring), byt ut lampor och lyktor runt till antingen tonade elr någon form av projector/klarglas. Inga vingar elr kjolpaket, utan för att sminka den, klockrena fälgar som går bra ihop med bilens former. Och självklart en värdig motor och fint motorutrymme.

Det är den 740 som jag skulle vilja se, för nog ska man kunna få till ett reko utseende på en sådan, det finns nog en passande form/stil för alla bilar skulle jag tro...

15 Inlägg
15 april 2006
Chrille_chrille skrev:
Vad kan man göra på en volvo 740 så att den blir snygg?smile

Det är helt fullständigt omöjligt! smile

684 Inlägg
15 april 2006
bygga om fronten till 940 eller 960.. samt 960 dörrar med dörrsidor och v90 bak kofångare.. kjolar ljudbygge o andra stolar samt fälgar och avgassystem

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

Avstängd
519 Inlägg
30 mars 2008
joker560 skrev:
GriMM skrev:

haha ägg tongue

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
30 mars 2008
volvo_nicke3 skrev:
joker560 skrev:
GriMM skrev:

haha ägg tongue

Två år gammal tråd.

Två år?!

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Yrkesförare
1 073 Inlägg
30 mars 2008
John87 skrev:
volvo_nicke3 skrev:
joker560 skrev:

haha ägg tongue

Två år gammal tråd.

Två år?!

Haha, ibland är det svårt att hitta intressanta trådar lol

Sök