den som är i länken ifall ni ser den :S , annars är det en vinge i ABS-plast som är 141cm bred och 20cm hög och och längden mellan "benen" är 78cm (den ska sitta på taket där bak)
den som är i länken ifall ni ser den :S , annars är det en vinge i ABS-plast som är 141cm bred och 20cm hög och och längden mellan "benen" är 78cm (den ska sitta på taket där bak) Tuning GT5 Solid-black heter den också!
Det finns bestämmelser på SFRO's hemsida (tror jag bestämt att det var) om hur vingen skall vara. Den får bara ha en viss "hårdhet" osv. Skall kolla upp om jag hittar sidan igen.
jag fick höra att när av polisen när jag blev stoppad att om vingen går ner i karossen i ändarna av vingen så är den godkänd. Fanns inte många bilar som hade sådana. bara typ Evo och Subaru. Alla vingar på ben är inte godkända.
Tackar! Tror ni det är vanlig att folk blir stoppade för det?
Kan bara säga att jag vart stoppad 3 ggr när jag hade min bil. trafikpolisen sket i det. va bara när det va kontroll som dom anmärkte på vingen. Men det är ju helt klart värt att du drar på vingen! Chansen att bli stoppad är liten.