3216
Sök

Avgå LARS Lagerbäck!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
6 juni 2009
Trådstartare
http://www.sparkalagerback.nu/results.php

Man sitter här och funderar är det inte dags för honom att ge upp nu? Det händer aldrig något med vårt Landslag. Alltid samma gubbar, om det är en T-match eller en vanlig vmkvalsmatch. Ge din röst å skriv på!

Hihi!

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Fire And Silk
2 254 Inlägg
6 juni 2009
Idrott luktar svett, sport luktar bensin. Det vet du väl? wink

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
7 juni 2009
den girige jäveln kommer sitta där kontraktstiden ut ska du se, mjölka pengar som fan vettu. bra betalt för att använda samma pärm i 10 år typ tongue
Senast redigerat av Mortalis (7 juni 2009)

DFFL
9 020 Inlägg
7 juni 2009
-Mackan- skrev:

"Jag förstår inte vad som är kul med att se 22 man jaga samma boll, men att titta på folk som kör runt runt runt och jaga ett osynligt mål är ju asskoj."

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

415 Inlägg
7 juni 2009
FireTraXX skrev:
-Mackan- skrev:

"Jag förstår inte vad som är kul med att se 22 man jaga samma boll, men att titta på folk som kör runt runt runt och jaga ett osynligt mål är ju asskoj."

lollollol

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!

609 Inlägg
7 juni 2009
Jag lackade ur på att Expressen/Aftonbladet ompryder sina löpsedlar med "henkes döda bror" istället för matchen som sög hårt igår. MEN ja, bort med Lagerbäck och hans förbannade spelsystem.

9 108 Inlägg
7 juni 2009
Agreed, när Sverige har gjort 2 mål på 5 matcher (eller hur är det nu?) så är det någonting som inte står rätt till. Det krävs lite ny struktur.

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
7 juni 2009
Tycker också han bör avgå. In med något nytt som tex Svennis smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
7 juni 2009
Kan inte hela fotbollsvärlden avgå istället så man slipper höra om skiten överallt?

Whine whine!

631 Inlägg
7 juni 2009
Vem ska ta över... ?

Tomten
1 065 Inlägg
7 juni 2009
Urkas skrev:
Kan inte hela fotbollsvärlden avgå istället så man slipper höra om skiten överallt?

Nä, vad ska vi sysselsätta dom dumma med då?

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
8 juni 2009
Tomten skrev:
Urkas skrev:

Nä, vad ska vi sysselsätta dom dumma med då?

Hockey?

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

DFFL
9 020 Inlägg
8 juni 2009
Urkas skrev:

Hade man enbart visat sånt på nyheterna som ALLA tycker är intressant och inget annat så hade vi inte haft några nyheter.

Eller vi kanske ska titta på vad DU tycker är kul för att det är du som tycker det?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

8 156 Inlägg
8 juni 2009
Vi har en massa bra spelare. Men vi har inget lag.
Alla är ju osäkra i sina positioner och vet inte riktigt vem dom ska passa.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

President över Brinkland
465 Inlägg
8 juni 2009
Ut med lagerbäck, sidledsdanne och sopan nilsson, in med goitom, hysen, och svennis.

Hur fan kan man låta en bänknötare från franska ligan lägga en straff istället för en nybliven skyttekung i Italien!? nog för att källström är grym, men i det läget skulle zlatan lagt straffen.

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

1 570 Inlägg
8 juni 2009
Ett lag som aldrig vinner är ett j-vligt dåligt lag.

17 Inlägg
8 juni 2009
Ute me de gamla in me nå nytt friskt hungrigt nån som vill spela anfallsfotboll

63 Inlägg
8 juni 2009
Bra lista, signar upp mig direkt smile

VW-nörd?
4 332 Inlägg
8 juni 2009
"Lars Lagerbäck är full av revansch - och han har inga planer på att avgå.
- Jag har inte ens tänkt den tanken, säger han."

Han kommer mjölka de här kontraktet så länge han kan, så är det bara, men när hans kontrakt går ut 2010 så bör de ju byta ut folk och spelare.
Kan inte förlita oss på en Henrik Larsson som är 38 år på anfallet tex tongue

Ingen himmel är så blå som min
2 978 Inlägg
8 juni 2009
Brink88 skrev:
Ut med lagerbäck, sidledsdanne och sopan nilsson, in med goitom, hysen, och svennis.

OT, men "sidledsdanne" är inte ens topp tio i allsvenskan på att slå passingar i sidled, och låg rätt högt upp på listan över djupledsbollar.. Utöver det håller jag nog med dig, fast din ordning blev fel. Goitom på Lagerbäks plats är nog ingen hit wink

(Och nu är ju Hysen med, istället för Larsson visserligen..)

/Mattias

Sök