Jag är mer trött på att det ständigt måste utvecklas till 'Volvo vs. Saab' och annan sandlådementalitet. För helv... Folk är gamla nog att inneha körkort, men kan inte sansa sig i en simpel diskussion eller förstå vanliga önskemål och logiskt tänkande?
Ja, jag förstår att folk tycker det är skoj att börna loss, men allt har sin tid och sin plats. Alla träffar jag känner till har 'någonting efter', må det vara 'omkörningsövningar' eller whatever och då är det kanske lämpligt att nyttja den tiden och platsen, eh?
Det är orättvist att många inom polisen (och allmänheten för den delen) ser på oss entusiaster som drägg, skabb och ohyra som borde dö, när så faktiskt inte borde ske. Detta är väl de flesta av oss medvetna om eller hur? Men vi som faktiskt försöker påverka både offentligheten som myndigheter behöver inte motarbetas av ignoranta muppar som inte kan lugna sig.
Innan ni börjar 'ta en diskussion' här så ta ett andetag och fundera i ett lite större perspektiv, snälla. Det gäller båda läger. Dör man om man respekterar ett önskemål från majoriteten av träffdeltagarna eller vad? Går det att be om en förändrad attityd utan att dra upp bilmärken och ortsnamn?
Men, återigen, allt har sin tid och plats.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)