3474
Sök

Angående: Stående Malmö-träffen Varje Söndag kl 19:00 Biltema Svågertorp

Dåre
182 Inlägg
3 april 2010
Japp troligen handlar det om att priset på en 740 eller 240 inte e det högsta och en rätt givet val för många bil intresserade nya körkorts inehavare då dom faktist e bakhjuls drivna och kan bli en ganska skoj bil man kan leka lite med och så med.

Och jag har faktist inget imot varken 240 eller 740 äger själv en 244a som gått som vinter bil denna vintern kul bil till det faktist. Det jag inte gillar e just alla dom hära som fördärvar för många andra som sagt i många fall faktist e ägarna till en 240 / 740.
Bryr mig inte alls vad ni kör till träffar då jag också tycker allt borde vara välkommet en ferrari som en fiat uno. Allt som någon kan vara intresserad av.

Så som slut sats kan man säga det handlar inte om vad folk kör utom hur folk kör sina bilar.

Lev alltid livet till max man vet aldrig när det tar slut

1 517 Inlägg
3 april 2010
Ja ´har full respekt på dem som har ordnat denna bil träff. Det mkt roligt att det är så många träffar på olika ställen och så många bil intreserad över hela Sverige.

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

1 464 Inlägg
3 april 2010
Jag är mer trött på att det ständigt måste utvecklas till 'Volvo vs. Saab' och annan sandlådementalitet. För helv... Folk är gamla nog att inneha körkort, men kan inte sansa sig i en simpel diskussion eller förstå vanliga önskemål och logiskt tänkande?

Ja, jag förstår att folk tycker det är skoj att börna loss, men allt har sin tid och sin plats. Alla träffar jag känner till har 'någonting efter', må det vara 'omkörningsövningar' eller whatever och då är det kanske lämpligt att nyttja den tiden och platsen, eh?

Det är orättvist att många inom polisen (och allmänheten för den delen) ser på oss entusiaster som drägg, skabb och ohyra som borde dö, när så faktiskt inte borde ske. Detta är väl de flesta av oss medvetna om eller hur? Men vi som faktiskt försöker påverka både offentligheten som myndigheter behöver inte motarbetas av ignoranta muppar som inte kan lugna sig.

Innan ni börjar 'ta en diskussion' här så ta ett andetag och fundera i ett lite större perspektiv, snälla. Det gäller båda läger. Dör man om man respekterar ett önskemål från majoriteten av träffdeltagarna eller vad? Går det att be om en förändrad attityd utan att dra upp bilmärken och ortsnamn?

Men, återigen, allt har sin tid och plats.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

14 Inlägg
3 april 2010
Bullet--- skrev:
tummen upp här med.
Och jag kommer aldrig acceptera att man gillar vovo 240/740 etc, NEVER, hahahahaha

roligt att höra dina kommentarer och din nivå på mogenhet.
kanske du borde förstå att alla har inte råd till det nyaste som och finns folk som har ett visst intresse till 240/740. alla kan inte tycka om samma märke och bilmodell osv.
tycker att du borde växa upp lite och inte ner värdera folk som inte tycker om samma sorts bilar som dig.
sen håller jag med om de med börnandet och stenskotten , mycket onödigt när de enda kravet var att dom reglerna ska följas.

pinsamt att lyssa på dig och alla andra som har de sättet att tänka på.

Dåre
182 Inlägg
3 april 2010
Ja detta börjar bli GROVT offtopic.

Men kan vi inte alla hålla med om att denna magiska timmen vi har hos biltema så låter vi bli att skräpa ner och rita en massa i marken till börja med.

Sen om vi kunde bli av med alla som fyller alla våra fina bilar med stenskott så e det ju bara underbart ju.

Och jag tror också alla har något bilmärke som man e närmre allergisk i mot "själv e det SAAB för min del sorry alla saab ägare men aldrig tyckt om någon saab och lär aldrig göra.

Lev alltid livet till max man vet aldrig när det tar slut

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
3 april 2010
Trådstartare
Tycker vi släpper "off topic" biten nu, ingen tycker om alla bilmärken, och alla roar vi oss på olika sätt.
dock så tycker jag vi ska respektera Biltemas önskemål så länge vi är på deras parkering, och om vi vill busa, leka, rita, skjuta stenskott mm så kanske vi kan spara det tills efter att vi lämnat parkering.

Se nu istället till så vi blir sjukt många den 11:e när vi träffas på den första officiella starten av Malmöträffen.

16 Inlägg
4 april 2010
HaaaaaaHaaaaaa mickes parkering!!!!!!!!!!

Gudzilla skrev:
Tycker också att om nu micke vill låna ut sin parkering till oss bör vi ju vissa respekt och vill ha då inte ha massa svarta spår så kan man vänta dom 60 minuterna i alla fall tills man åker vidare.
Sen tycker jag också att även om min bil inte har den bästa lacken så vill jag inte ha några fula sten skott, så att stå och börna bland andra bilar e ju nästan värt att man kastar sten på dom men skillnade e bara att jag skulle kunna kasta större stenar.

51 Inlägg
4 april 2010
blir det något ikväll eller?

V-Power
1 186 Inlägg
4 april 2010
gosey skrev:

Ja, kommer du med corvetten?

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

51 Inlägg
4 april 2010
R1kard skrev:
gosey skrev:

Ja, kommer du med corvetten?

nje, far min samtycker inte.. men den kommer ner nån dag i sommar:)!

223 Inlägg
4 april 2010
Ses där !

l33t
65 Inlägg
5 april 2010
Dyker antagligen upp den 11:e. Hoppas på flera wanklar så man får någon att snacka skit med. :-)

251 Inlägg
5 april 2010
timmi89 skrev:
Bullet--- skrev:
tummen upp här med.
Och jag kommer aldrig acceptera att man gillar vovo 240/740 etc, NEVER, hahahahaha

roligt att höra dina kommentarer och din nivå på mogenhet.
kanske du borde förstå att alla har inte råd till det nyaste som och finns folk som har ett visst intresse till 240/740. alla kan inte tycka om samma märke och bilmodell osv.
tycker att du borde växa upp lite och inte ner värdera folk som inte tycker om samma sorts bilar som dig.
sen håller jag med om de med börnandet och stenskotten , mycket onödigt när de enda kravet var att dom reglerna ska följas.

pinsamt att lyssa på dig och alla andra som har de sättet att tänka på.

Håller med helt och hållet.. jag har läst igenom det mesta dom har skrivit och bullet du har fan inte kommet med något vettigt.. du bara gnäller om hur du inte gillar 240/740, Som du nog skrivit 4 gånger... så jävla barnsligt.. låt dom komma med vafan för bil som helst ja kan säga såhär jag tycker honda perlude e skit fula ser ut som en robot som tappat ALLT.. men jag e inte så barnslig att jag nämner det i varje inlägg.. och sen tycker jag vi lägger ner detta snacka om burn hit o burn dit.. dom har skrivit förlåt och att dom va omogna pungts slut. Mvh HoNkken utan front
Senast redigerat av HoNkken (5 april 2010)

Bilmekaniker / Volvo Raggare
10 Inlägg
5 april 2010
snutte skrev:
Dyker antagligen upp den 11:e. Hoppas på flera wanklar så man får någon att snacka skit med. :-)

Går det bra med Wankel dårar istället? wink

"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
6 april 2010
HoNkken skrev:
jag tycker honda perlude e skit fula ser ut som en robot som tappat ALLT..

http://sleekupload.com/uploads_jpg/20/facepalm_4.jpg

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

111 Inlägg
7 april 2010
Peppra peppra inför på söndag! Premiär dagen smile

Pronogsen säger 15 plus och sol!!!

38 Inlägg
11 april 2010
Jag kommer antagligen att dyka upp ikväll.

Mittmotor mumma.

183 Inlägg
11 april 2010
Men gud lägg ner skitsnacket om alla bil märken!! Alla kör det dom vill, oavsett märke! Tycker bara det är såå barnsligt! kan vi inte bara träffas o ha så satans kul istället smile  det är VÅR för helvete !!!!! big_smile

5 Inlägg
11 april 2010
Hur det ser ut blir det mycket folk idag?

Kombi-Nation
289 Inlägg
11 april 2010
Håller med medde!
Lönt att diskutera bilmärken när det är folket det är fel på.
@ Ericchristenson : Det blir säkert riktigt mycket folk idag, fint väder ju!

Jag dyker upp med Blackeagle.

Väl mött!

Sök