Tjenare!
Har tänkt anordna en träff för personer med Volvo 700 och 900 serien. Det tänkta datumet är 8 augusti då detta verkar vara en relativt träff fri dag. Har tänkt mig att träffen ska börja klockan 10:00.
Träffen kommer vara belägen på Fjärås Bräcka, en bra träffplats med mycket fina fotoställen och vyer med både havs- och sjöutsikt. Det finns plats för ca 40-50 bilar.
Tanken är att det även ska finnas prisutdelning, då i form av 2(3) pokaler, 1 bästa 700, 1 bästa 900 (1 people choice), eventuellt kan det bli mer om intresset är tillräckligt stort. För att detta ska vara möjligt så kommer det vara en utställningsavgift på 20kr (inte jättesaftigt
![wink](img/smilies/wink.png)
)
För er som inte vet var Fjärås Bräcka ligger så följer vägbeskrivning här :
Tag avfart 58 från motorvägen "Fjärås Åsa [Tjolöholm Slott]"
Tag sedan vänster "[Fjärås Bräcka]"
Efter ca 200-500 meter (beroende på vilket håll man kommer från på motorvägen) sväng höger, är precis innan en Shell tapp. Står även här "[Fjärås Bräcka]"
Kör 2km och tag sedan vänster mot "[Fjärås Bräcka]" Är precis där skogsbrynet börjar.
Sedan är det grusparkeringen som kommer på höger sida efter ett tag, går inte att missa!
Fjärås Bräcka ligger ca 4 mil söder om Göteborg. Det finns tillgång till sittplatser, toalett och fik på platsen (öppnar 12:00)!
Det var allt från mig! Är det några frågor så är det bara att PMa mig!
MVH Jimmy