Tjena igen. Ska till Öland om ca 4 veckor och funderar då på lite lämpliga ställe där man kunde ta lite tjusiga pics. Allt är av intresse. Bilar, Vrak, Natur, You name it Kommer bo uppe i Borgholm men ska garanterat köra 1-2 varv runt ö:n Så.. Har du/Ni några platser o rekomendera så hör av dig asap så jag kan planera "rutten"
Beror på bil, men industriområdet i hamnen i Borgholm är skapligt Likaså Mörbylånga. Sen väderkvarnarna i Lerkaka gör sig bra som bakgrund. För veteranbilar elelr äldre bilar öht så funkar Norra Möckleby ga branstation, den gör sig bra som bakgrund till nyare bilar också samt Gamla BP-macken vid antikaffären. Varför inte kolla nere i Bläsinge hamn på vägen?
Hela öland i allmänhet, och östra sidan i synnerhet är fill med fina fotoplatser, gäller bara att ha ögonen med sig
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Om du vill ha havet med i bakgrunden är ju östra sidan fin.
Ska helt klart kolla upp detta. Havet gör sig alltid bra på bild
Mvh
twin_cam skrev:
Beror på bil, men industriområdet i hamnen i Borgholm är skapligt smile Likaså Mörbylånga. Sen väderkvarnarna i Lerkaka gör sig bra som bakgrund. För veteranbilar elelr äldre bilar öht så funkar Norra Möckleby ga branstation, den gör sig bra som bakgrund till nyare bilar också smile samt Gamla BP-macken vid antikaffären. Varför inte kolla nere i Bläsinge hamn på vägen?
Hela öland i allmänhet, och östra sidan i synnerhet är fill med fina fotoplatser, gäller bara att ha ögonen med sig smile
Hmmm ja det hade ju varit prfekt med en gammal veteranare som man kunde fotat lite;) Hittar jag en så ska jag fota den hehhe. Annars får väll min gamle häck till Volvo duga. Som sagt så ska jag ta mig några varv runt och även försöka mig på att hitta Bläsinge hamn
Ja Lerkaka värdekvarnar är ju fint ca 2 km från havet. Så här kan de se ut på vinter vid kvarnarna,kan ta någon bild under morgondagen så du får se hur det ser ut på sommaren.
Ja Lerkaka värdekvarnar är ju fint ca 2 km från havet. Så här kan de se ut på vinter vid kvarnarna,kan ta någon bild under morgondagen så du får se hur det ser ut på sommaren. *BILD*
Shit det ser ju bra ut. Tack för att du hjälper mig. Ser fram emot bilden.
Ska cykla ca 7 mil någon gång i Juli,blir iaf innan den 16 Augusti då jag ska åka båt från Byxelkrok, men iaf så kan jag ju passa på att ta lite kort den dagen.
Borgholms hamn kan jag ju ta lite bilder på också.