Är det bara jag som tycker att vi/ni/alla hypat upp det här med en bil som verkligen KRIGAR sig till träffen (för att han tycker det är roligt med träffen) med trasig växellåda kör för sakta, GE er seriöst... Jag tycker Markus träffar är grymt lyckade för att bara ha startat en spontanträff, och blivit till ett rejält fredags-party man ser fram emot hela jobb-veckan?
Jag måste också skriva att jag blivit lite irriterad på Sam´s första inlägg om att:
"Det enda jag är missnöjd med är karavankörningen,
blev lite irriterad att det gick så sakta hela vägen till destinationen. Det är trafikfarligt att köra sakta på 50 och 70 väg. Varför ska
vi köra bakom Cobran roll De hittar ju dit vi ska.
![smile](img/smilies/smile.png)
"
Jag har sen träffen drog igång aldrig sett
Dig Sam åka till träffen med en egen bil, för att kunna spotta ut dig en sådan kommentar att du blir irriterad över hastigheten till och från Rosersberg, hade det gått fortare att åka kommunalt till Rosersberg från Jakan? Jag tycker att du ska vara GRYMT tacksam över alla snälla människor som erbjuder sig att ens skjutsa dig dit vi åker, för att
Du som "medhjälpare" få chansen att,,,ja,,, hjälpa till!?
Så sätt dig i valfri bil, knip igen om karavanhastigheten, och var glad att du kan åka med
![smile](img/smilies/smile.png)
deal?
Och till Vonefalk (Markus): Kul att du har bra med medhjälpare, vilka nu dem andra tre är..och grymt jobbat med upplägget. Måste också säga att jag ser ALLA deltagare i varje träff som medhjälpare, då jag ALLTID hört olika idér från samtliga deltagare på hur man kan göra för att göra träffen bättre, smidigare osv osv
Fortsätt med det du gör, har en magkänsla på att det här kan sluta med att hela våningen blir full att bilar om några veckor.
Sen måste jag också få fråga Sam om vilka tips du kommit med, grymt intresserad av att få ta del av dem, då kanske vi kan göra allting bättre om vi alla sammarbetar
![wink](img/smilies/wink.png)
Din första träff (sam) blev riktigt lyckad, men jag tycker att du fått upp träffandan till ångor i huvudet som därefter övergått till någon sorts "översittande"? Vad jag minns så klarade du inte heller den första träffen ensam, minns att många var medhjälpare till den träffen, men fortfarande hör att DU lyckades med träffen?
Aja nog om det, jag kanske i många av trådläsarnas ögon gått ner mig rejält efter mitt inlägg, men som Cobra1 säger så ska man inte komma med kommentarer/klagomål om huruvida en karavan hålls (om du inte ens har med dig en bil), jag menar, det är inte DU Sam som sitter bakom ratten och irriterar dig på hastigheten och att man ligger PRECIS mellan två växlar i 40-50 och drar en massa soppa, du sitter ju bara och njuter bredvid...forstätt med det eller så tar du med dig till farsas Almera!!
Nog om mitt snack, men jag säger som det är och kommer fortsätta säga det jag tycker/tänker/känner, thats who I am! Finito
Vi ses nästa fredag, och kanske kan ta tag i det här face to face hela "gruppen", om vad som vore bra för att hålla träffen vid liv, skaka hand och vara glada, för jag skulle mer än gärna kunna ställa upp på ett eller annat sätt, då Sam (tragiskt nog?) dragit sig ur...
Tjohej!!
Mvh Andro