2505
Sök

Angående; Friday Night Meet 10/7

Team Night Meet
217 Inlägg
6 juli 2009
Trådstartare
#41
Hamberg skrev:
"Goes down" inte "Gose" big_smile

Annars fet smile
alalalaa wink

easy to sound cocky when you got no ride..

237 Inlägg
6 juli 2009
#42
fick precis veta att det blir omöjligt för mig att komma, åker iväg på morgonen, tror inte heller att det blir så kul o köra med tanke på att det ska regna hela fredagen, men på söndag blir det fint väder, kolla på södertälje träffarna här i forumet, där står det vilken tid o plats, det ligger i moraberg, första avfarten när man komma till södertälje wink

golfmk5 skrev:
Hehe hoppas du kmr:P Visst kan ja komma bara skriva vilken gata ja ska till så slår ja in gps:en dit;D
men med tanke på allt mellan våra bilar borde du ta mig big_smile ska bli kul och se big_smile

Patchi skrev:
inga problem haha big_smile nästa gång så ska jag komma med full tank som i fredags, hoppas att du oxå har det då smile tyvärr vet jag inte om jag kan närvara, 99% att jag inte är där på fredag men om jag kommer så måste vi köra en gång, oavsett hur det går så är det kul big_smile hoppas på torrt underlag då, men har hört att det ska regna så som det gör nu.. i annat fall så kom till södertälje på söndag kväll, är hemma då och ska köra där lite smile

golfmk5 skrev:
du drog mig lite då men som sagt nästan full tank och totalt 4st i bilen sen bredare däck än org såtongue men ska vi köra så ska ja sitta själv då ska vi se om de blir lite svårare att ta mig:D




CREW FTR
435 Inlägg
6 juli 2009
#43
ja dyker upp dåbig_smile ses därtongue


Patchi skrev:
fick precis veta att det blir omöjligt för mig att komma, åker iväg på morgonen, tror inte heller att det blir så kul o köra med tanke på att det ska regna hela fredagen, men på söndag blir det fint väder, kolla på södertälje träffarna här i forumet, där står det vilken tid o plats, det ligger i moraberg, första avfarten när man komma till södertälje wink

golfmk5 skrev:
Hehe hoppas du kmr:P Visst kan ja komma bara skriva vilken gata ja ska till så slår ja in gps:en dit;D
men med tanke på allt mellan våra bilar borde du ta mig big_smile ska bli kul och se big_smile

Patchi skrev:
inga problem haha big_smile nästa gång så ska jag komma med full tank som i fredags, hoppas att du oxå har det då smile tyvärr vet jag inte om jag kan närvara, 99% att jag inte är där på fredag men om jag kommer så måste vi köra en gång, oavsett hur det går så är det kul big_smile hoppas på torrt underlag då, men har hört att det ska regna så som det gör nu.. i annat fall så kom till södertälje på söndag kväll, är hemma då och ska köra där lite smile



FUCKTARD RACING CREW

237 Inlägg
6 juli 2009
#44
Det gör vi, annars så kan du möta upp mig o Rawad han med den oranga calibran och åka tillsammans wink vi bor i botkyrka så det är ca 10min för oss att åka dit, men ha det så kul på fredag wink

golfmk5 skrev:
ja dyker upp dåbig_smile ses därtongue


Patchi skrev:
fick precis veta att det blir omöjligt för mig att komma, åker iväg på morgonen, tror inte heller att det blir så kul o köra med tanke på att det ska regna hela fredagen, men på söndag blir det fint väder, kolla på södertälje träffarna här i forumet, där står det vilken tid o plats, det ligger i moraberg, första avfarten när man komma till södertälje wink

golfmk5 skrev:
Hehe hoppas du kmr:P Visst kan ja komma bara skriva vilken gata ja ska till så slår ja in gps:en dit;D
men med tanke på allt mellan våra bilar borde du ta mig big_smile ska bli kul och se big_smile




CREW FTR
435 Inlägg
6 juli 2009
#45
Så kan vi med göra! spelar ingen större roll för mig:P

Patchi skrev:
Det gör vi, annars så kan du möta upp mig o Rawad han med den oranga calibran och åka tillsammans wink vi bor i botkyrka så det är ca 10min för oss att åka dit, men ha det så kul på fredag wink

golfmk5 skrev:
ja dyker upp dåbig_smile ses därtongue


Patchi skrev:
fick precis veta att det blir omöjligt för mig att komma, åker iväg på morgonen, tror inte heller att det blir så kul o köra med tanke på att det ska regna hela fredagen, men på söndag blir det fint väder, kolla på södertälje träffarna här i forumet, där står det vilken tid o plats, det ligger i moraberg, första avfarten när man komma till södertälje wink



FUCKTARD RACING CREW

237 Inlägg
6 juli 2009
#46
okej, perfekt, men du ska till träffen på fredag va? tror att rawad ska dit oxå, prata med han om tid o plats osv. Ska försöka att få med han på söndag wink

golfmk5 skrev:
Så kan vi med göra! spelar ingen större roll för mig:P

Patchi skrev:
Det gör vi, annars så kan du möta upp mig o Rawad han med den oranga calibran och åka tillsammans wink vi bor i botkyrka så det är ca 10min för oss att åka dit, men ha det så kul på fredag wink

golfmk5 skrev:
ja dyker upp dåbig_smile ses därtongue





CREW FTR
435 Inlägg
6 juli 2009
#47
Okej visst

Patchi skrev:
okej, perfekt, men du ska till träffen på fredag va? tror att rawad ska dit oxå, prata med han om tid o plats osv. Ska försöka att få med han på söndag wink

golfmk5 skrev:
Så kan vi med göra! spelar ingen större roll för mig:P

Patchi skrev:
Det gör vi, annars så kan du möta upp mig o Rawad han med den oranga calibran och åka tillsammans wink vi bor i botkyrka så det är ca 10min för oss att åka dit, men ha det så kul på fredag wink



FUCKTARD RACING CREW

69 Inlägg
7 juli 2009
#48
Rawad skrev:
cobra1 skrev:
Själv klart dyker man upp ställer gärna upp för alla som behöver nåt me vägen eller till ditt vi ska så är det bara hojta till big_smilebig_smile vi kommer glidande me 2ans växel som vanligt haha:Dbig_smile

1. Ekfalk (organizer)
2. Rawad
3. Froderberg
4. Wangro
5. Manne_11
6. eLf0nzie
7. Ashki
8.Cobra1
9.
10
Cobra1, jag börjar tro att du säger att din låda är sönder för att du inte vill ställa dig vid linjen med mig eller har jag bara fel, lol  "Skämt alltså"

MVH/Rawad
Hahaha jag har inte vellat skäma ut dig tongue faktis men visst om du utmanar mig så visst kan jag väll skämma ut dig om du så gärna vill utmana mig men jag kör upp till 100km kan jag köra big_smile på 1 och 2ans växel...vi ses på start linjen:D

Mvh Cobra1


160 Inlägg
7 juli 2009
#49
cobra1 skrev:
Rawad skrev:
cobra1 skrev:
Själv klart dyker man upp ställer gärna upp för alla som behöver nåt me vägen eller till ditt vi ska så är det bara hojta till big_smilebig_smile vi kommer glidande me 2ans växel som vanligt haha:Dbig_smile

1. Ekfalk (organizer)
2. Rawad
3. Froderberg
4. Wangro
5. Manne_11
6. eLf0nzie
7. Ashki
8.Cobra1
9.
10
Cobra1, jag börjar tro att du säger att din låda är sönder för att du inte vill ställa dig vid linjen med mig eller har jag bara fel, lol  "Skämt alltså"

MVH/Rawad
Hahaha jag har inte vellat skäma ut dig tongue faktis men visst om du utmanar mig så visst kan jag väll skämma ut dig om du så gärna vill utmana mig men jag kör upp till 100km kan jag köra big_smile på 1 och 2ans växel...vi ses på start linjen:D

Mvh Cobra1
upp till bevis nu Rawad=)

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!

508 Inlägg
7 juli 2009
#50
kommer väl och provar aussie lockern..

C20LET
1 041 Inlägg
7 juli 2009
#51
Wangro skrev:
cobra1 skrev:
Rawad skrev:

Cobra1, jag börjar tro att du säger att din låda är sönder för att du inte vill ställa dig vid linjen med mig eller har jag bara fel, lol  "Skämt alltså"

MVH/Rawad
Hahaha jag har inte vellat skäma ut dig tongue faktis men visst om du utmanar mig så visst kan jag väll skämma ut dig om du så gärna vill utmana mig men jag kör upp till 100km kan jag köra big_smile på 1 och 2ans växel...vi ses på start linjen:D

Mvh Cobra1
upp till bevis nu Rawad=)
haha, jag vill att nån skämmer ut mig stort, för nu börjar jag bli lite kaxig vet ni cool
ni vet hur jag brukar va är i start linjen varje gång efter returen så nu måste jag kämpa lite för att behålla respekten big_smile

ska bli kul o se din bil färdig så man kan ha lite kul, det är bara för skoj vare sig man vinner eller ej.
Fan Simon får mig o drömma mardrömmar ju, jag måste piska han, jag bara måste tongue

Vi tycker olika vet jag, that's it

Roos
7 juli 2009
#52
Denna Fredag ska jag iaf försöka dyka upp.

160 Inlägg
7 juli 2009
#53
rooos skrev:
Denna Fredag ska jag iaf försöka dyka upp.
varmt välkommen big_smile

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!

160 Inlägg
7 juli 2009
#54
ser ut o bli rigtigt monga nu på fredag=)

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!

1 196 Inlägg
7 juli 2009
#55
ser ut som man kommer fast får bli med farsans s80 hmm

German Engineering
9 083 Inlägg
7 juli 2009
#56
Hoppas att det blir riktigt kul på fredag big_smile Som sagt så ska jag försöka få med en polare smile

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

R-Berg
392 Inlägg
7 juli 2009
#57
rooos skrev:
Denna Fredag ska jag iaf försöka dyka upp.
Låter kanon bruden, du är varmt välkommen smile


Team Night Meet
217 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
#58
haha jadu jessi smile Ta inte me tina + toapapper tack smile tina är välkommen men inte toapappret wink & 20 st amerikanska wounderbaums smile

easy to sound cocky when you got no ride..

Roos
7 juli 2009
#59
vonekfalk skrev:
haha jadu jessi smile Ta inte me tina + toapapper tack smile tina är välkommen men inte toapappret wink & 20 st amerikanska wounderbaums smile
Haha! Jag får nog erkänna att det var min idé roll . Föressten luktar dom väldigt gott och nu var jag väldigt snäll som passade min samling vidare till dig. Haha! tongue

Roos
7 juli 2009
#60
Hamberg skrev:
rooos skrev:
Denna Fredag ska jag iaf försöka dyka upp.
Låter kanon bruden, du är varmt välkommen smile
Haha, schysst! wink


Sök