3068
Sök

Eftersnack: RättviksTräffen 2009 4/7

RättviksTräffen
454 Inlägg
4 juli 2009
Trådstartare
Vi i Rättviksgänget vill passa på och tacka alla utställare och besökare för en mycket trevlig dag i solskenet.

Verkligen roligt att träffa alla trevliga människor, en stor eloge till alla.

Vi hoppas att vi syns nästa år på RättvikTräffen 2010.

Mvh Mange och Rättviksgänget.
RättviksTräffen

8 253 Inlägg
4 juli 2009
Bra träff som vanligt. Inte lika olidligt varmt i år.

Men... Vart är veteranklassen? En sån lär ju införas nästa år. för har man skyltat där veteran ska stå så borde det ju rimligen finnas en klass för dem.

157 Inlägg
4 juli 2009
Nyss hemkommen från min första Rättviksträff,
det goda,trevliga ryckte träffen har är väl förkänt,
som alltid,kul att träffa nya mäniskor
Tack alla för idag,inkl Bilkompaniet Leksand för Frukosten o tvätthallen
/Peter

Good Girl Gone Bad
607 Inlägg
4 juli 2009
Var där tidigt å fotade, även karavanen nere i Rättvik, bilder kommer upp så fort de finns tid smile

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad

336 Inlägg
4 juli 2009
Var en riktigt trevlig tillställning!

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

15 Inlägg
4 juli 2009
riktigt trevligt va de fick se lite nya ansikten med:D

[img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/volvo-userbar.jpg[/img]

46 Inlägg
4 juli 2009
Ja då var man hemma för några timmar sen från min allra första  träff  . Å jag måste seja att de var jätte kul  att avra jusy där  med en miljön å trevliga menniskor och fin utsikt å många snygga bilar så klart . Å jag är tacksam för en 3e plats hade ej räknat med nån  jag åker ditt för att träffa  trevluiga menniskor att bekantasig med å bonus var ju 3e plats i serien  dä jag var med i . Men de som var jobbigast tycker jag  var att de var så stekande hett i solen . visst ska man inte klaga men  de var litte väl varmt  . Iaf för mej . kommer gärna på rätviksträffen 2010.ha det gött alla trevliga menniskor runt om i landet  Mvh Leo

1 675 Inlägg
4 juli 2009
Tycker det var värt att åka dom 25 milen för att komma ditt. Trevlig tillställning och trevliga människor. Räkna med mig 2010!

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

15 Inlägg
4 juli 2009
steifan skrev:
Vill ju se lite bilder asap eftersom jag inte dök upp wink

svikare hehe va ju knappt nån där från 7/900 såg bara jr eriksson lr va han heter å dubben va där så ja hängde me de trevliga volvoswedenfolket istället:P

[img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/volvo-userbar.jpg[/img]

1 675 Inlägg
4 juli 2009
steifan skrev:
Vill ju se lite bilder asap eftersom jag inte dök upp wink

Trodde faktiskt du skulle va där, var sugen på att se pärlan ju smile

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

huh?
10 427 Inlägg
4 juli 2009
Jag är en riktig svikare alltså, illa wink

JE Jr hade faktiskt jobbat natt och slutat kl 06:00 så det var en stor uppoffring från hans sida! tongue

Maskinförare
287 Inlägg
4 juli 2009
Får tacka för en jätte bra dag.. Tackar även för den goda frukosten.. Denna träff är ett måste nästa år igen.. Hoppas på en lika bra dag om inte bättre då..

Ett väldigt bra jobb vill jag säga till er som ligger bakom denna träff.. Mvh Nisse

7 Inlägg
4 juli 2009
Varmt och Gött på träffen smile Karavenen jag hamna i kom dock lite vilse ^^ Men vi hittade fram tillslut. ! Det är huvudsaken ! tack !

36 Inlägg
5 juli 2009
Precis hemkommen jag med, tog en lång omväg hem till Mora dock förbi Västerås och cruisade runt i 4 timmar först. big_smile

Tack för en jätte bra träff och väl arrangerat! Hoppas även mer folk kommer nästa gång och att fler klasser tillkommer som en följd.
Tack till bilkompaniet Leksand för fin frukost ala hälsokost, och tack för det fina vädret!
Vi ses nästa år igen vill jag lova!
Tack också alla som röstade fram så att jag fick min första pokal någonsin på bilen <3 Det inspirerar mig att arbeta vidare med denna goda feedback.

Volvo V50 T5

48 Inlägg
5 juli 2009
jaha då va träffen avklarad då och det gick jätte bra och mycket trevliga människor!! vi ses 2010 alla volvo älskare!!smile

ford köper man inte... dom säljer man!

85 Inlägg
5 juli 2009
Ja, det blev riktigt lyckat..big_smile Nån som vill dela med sig av nå bilder?..big_smile

livsnjutarN
87 Inlägg
5 juli 2009
riktigt trevligt var det!

Fotograf
1 319 Inlägg
5 juli 2009
var riktigt trevligt var det.. har en heldel bilder. som kommer när jag får ork att ladda upp dom.

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

10 Inlägg
5 juli 2009
Ja som sagt träffen flöt på bra, och extra roligt att så pass många äldre kärror tittade dit. Roligt också att så pass många tittade bort till Bilkompaniet i Leksand för frukost.

på återseende nästa år!

Sök