Bra träff som vanligt. Inte lika olidligt varmt i år.
Men... Vart är veteranklassen? En sån lär ju införas nästa år. för har man skyltat där veteran ska stå så borde det ju rimligen finnas en klass för dem.
Nyss hemkommen från min första Rättviksträff, det goda,trevliga ryckte träffen har är väl förkänt, som alltid,kul att träffa nya mäniskor Tack alla för idag,inkl Bilkompaniet Leksand för Frukosten o tvätthallen /Peter
Ja då var man hemma för några timmar sen från min allra första träff . Å jag måste seja att de var jätte kul att avra jusy där med en miljön å trevliga menniskor och fin utsikt å många snygga bilar så klart . Å jag är tacksam för en 3e plats hade ej räknat med nån jag åker ditt för att träffa trevluiga menniskor att bekantasig med å bonus var ju 3e plats i serien dä jag var med i . Men de som var jobbigast tycker jag var att de var så stekande hett i solen . visst ska man inte klaga men de var litte väl varmt . Iaf för mej . kommer gärna på rätviksträffen 2010.ha det gött alla trevliga menniskor runt om i landet Mvh Leo
Vill ju se lite bilder asap eftersom jag inte dök upp
svikare hehe va ju knappt nån där från 7/900 såg bara jr eriksson lr va han heter å dubben va där så ja hängde me de trevliga volvoswedenfolket istället:P
Får tacka för en jätte bra dag.. Tackar även för den goda frukosten.. Denna träff är ett måste nästa år igen.. Hoppas på en lika bra dag om inte bättre då..
Ett väldigt bra jobb vill jag säga till er som ligger bakom denna träff.. Mvh Nisse
Precis hemkommen jag med, tog en lång omväg hem till Mora dock förbi Västerås och cruisade runt i 4 timmar först.
Tack för en jätte bra träff och väl arrangerat! Hoppas även mer folk kommer nästa gång och att fler klasser tillkommer som en följd. Tack till bilkompaniet Leksand för fin frukost ala hälsokost, och tack för det fina vädret! Vi ses nästa år igen vill jag lova! Tack också alla som röstade fram så att jag fick min första pokal någonsin på bilen <3 Det inspirerar mig att arbeta vidare med denna goda feedback.
Ja som sagt träffen flöt på bra, och extra roligt att så pass många äldre kärror tittade dit. Roligt också att så pass många tittade bort till Bilkompaniet i Leksand för frukost.