I min Golf 3 GTI spelade jag så att registreringsbrickan lossnade, det kanske inte berodde så mycket på anläggningen utan mer på rosten på bakluckan, men den föll när jag spelade
Spelade loss ena extraljus-glaset på bilen,spelat så innertakets tyg lossnade och slutligen satt igång ett bilalarm på parkeringen. När jag bodde hemma så spelade jag så grannen på tredje våningen kom ner och sa att jag fick sänka för hans skåpsluckor vibrerade och tallrikar,glas och bestik låg och skallrade. Och när jag hade mina fyra PA högtalare på pojkrummet så sprak hela gipsväggen tvärs över,hörna till hörna( Det va jag stolt över ) Kom även på nu att jag hade så pass mkt bas i rummet så när man pratade så kändes det som man pratade med ett inre sug från lungorna, svårt att beskriva men jag sänkte iallfall
Senast redigerat av BudgetDunkaren (12 juli 2009)
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Va, va sa du? Men jo, visst tjuter det i öronen. Låg och tänkte på det igår att man kanske ska lugna sig lite med att ha full pung på för jämnan när man är ute och glider.
Kom på en sak som kanske hör hit. Släppte av en polare utanför bolaget förra veckan. Jag stog typ 30 meter ifrån och väntade. Sen när han kom ut gick han med ett flin. Jag frågade vad det var. Han svarade att 2 st kassörskor hade disskuterat om det var någon spelning på krogen (bolagets övervåning). Hade hade bara skrattat och sagt att det var polarn som satt i bilen och spela musik. Är han döv hade dom frågat
Har inte spelat sönder mycke. Men spelat så att innerbackspegeln låg på passagerarsätet, bakglaset lossat och sen att folk hörde mig 2-3 min innan va hemma. Men nu ska de bli andra bullar 10 min innan man e hemma får man satsa på, Då e de manligt;) Just de, blev hotat av en polisanmällan av grannen som ja inte sänkte. Höjde lite till och väntade på polisen. Hmm de kom ingen;) va oväntat^^.
Jag kan stolt säga att jag spelat för ett helt hyreshus ala 3 våningar samt 17 lägenheter så jag fått tillsägelse Och nej jag har slutat med detta nu då dom hota med vräkning o Sen har man väl spelat så tvn flimmrat och saker som trillat ner inne än så länge