2890
Sök

KÖPRÅD! hjälp, ska köpa ny bil

101 Inlägg
13 juli 2009
Trådstartare
Hejsan. nu är det så att jag letar efter en ny (ny för mig) och jag behöver hjälp med att hitta en bil som lever upp till dom här kraven: går att få snabbare än en volvo v70 t5 års 01, sportigt utseende, finns mycket styling till den och stora möjligheter till att bygga på. skulle vara jätte glad för svar:D tack på förhand

DFFL
9 020 Inlägg
13 juli 2009
Pagani Zonda, Koeniggsegg, Ferrari F430, Lamborghini Gallardo o.s.v.

Vill du ha bättre svar så får du berätta vad du är beredd att betala för bilen.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

101 Inlägg
13 juli 2009
Trådstartare
inte mer än 250 tusen

Allmänt envis
12 512 Inlägg
13 juli 2009
En 330 E90 kanske?

Men varför inte denna gamla pärla: http://www.blocket.se/dalarna/M5_Tourin … 20&w=3
Och en kompressorkonvertering, kommer sticka ifrån chippade T5or hur enkelt som helst både rakt fram och när vägen svänger. Det sista gör den i och för sig orginal också.

Säg 100k kompressor och lite annat kul. Då har du en dräpare för 180k, dessutom är M5 Touring handbyggd i 700ex och kommer bara stiga i värde framöver.

Men vad menar du med "bygga på"? Skall du bygga in fullt med högtalare etc finns det annat än en handbyggd klassiker att ge sig på wink Bättre i så fall med en E90, finns inte många byggen på en sådan? Eller en 330i E46 och en kompressor? Lite vanligare att bygga på men med sjuk prestanda "för samma" budget smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

101 Inlägg
13 juli 2009
Trådstartare
tack så mycket för svart smile

FreddeK
13 juli 2009
bmw m635csi...så får du en snygg bil också!

Sök