jag skulle iaf inte betala på en annan klubb så får man joina gratis eller betala 200 kr för att få billigare saker eller vid beställningar från deras sponsorer , eller nån gratis korv vid mässan eller typ billigare pris på biljetten. tror fan man måste va lite körd om man tar betalt för att bara skriva där nån gång ibland. på det viset får man inga members, och members är som reklam
Tips är ju att göra sidan gratis.. Om den sedan går bra och du får mycket besökare så kan du ju skaffa sponsorer som pröjsar en del.. Du kan ju inte erbjuda en tjänst som redan finns gratis och tro du kan ta betalt för den.. Lycka till..
Grejen med sidan är inte att det ska vara ett forum utan en klubb.. Där vi så småningom ska annordna träffar och dyl. Tex har vi en klubblokal på G nu närmast! (Nu behöver ni inte gorma för det är ju klart att inte så många kommer ha nytta av den eftersom den ligger i Tibro)
..vad är det för speciellt med denna klubben.. inte för å va sån men ja känner att en ny klubb måste ha nåt nytt att komma med annars så som d va sagt här ovanför d finns tillräckligt med gratisklubbar som dessutom ordnar me träffar.. eller så ordnar sig träffarna ändå..Men keep up the good work å lycka till
Föreningen är registrerad JA! Däremot vet jag inte varför man måste föraöver pengar så.. Vet inte om det har något att göra med någon kostnad vi sparar in på det viset. ( Jag håller mig undan från penga räkningen ) men som sagt att nu när vi är en sådan liten kubb som vi är än så länge så vänder vi både en och två gånger på varje krona.