Ni kanske märkt att här inte hänt så mycket på sistone?
Anledningen är väldigt enkel - jag har behövt ta mig en rejäl funderare på vad jag egentligen vill... :?
Och slutsatsen jag kommit fram till är kanske inte den jag ville komma fram till - men det ligger någonting i den - och det är att åtta år utan att ha åstadkommit någonting inte gör en lyckligare.
Det är väl klart trevligare att ha någonting att åka med NU till säsongen startar än att ligga och kräla i garaget i några år till...man blir ju inte yngre...man vill passa på att ha lite kul nu liksom, inte vid något "senare" tillfälle som aldrig kommer.
Det har börjat luta över mer och mer att sälja av det här projektet i delar (finns ju en hel del som det trots allt är lite värde i som nog räntar bättre än att låta någon ärva en halvt hopskruvad bil) för att finansiera något annat - något som är nyare och fräschare i grunden där man kan ägna sig åt förfining på en gång i stället för att totalrenovera sig less på allt.
Så jag vill härmed passa på att presentera nya projektet:
![http://i290.photobucket.com/albums/ll244/Cpt_Tuttle/IMG_1354.jpg]()
Ska nog gå att få stil på den här med? Redan till sommaren kanske om man ligger i?
Planerna då?
* Lägga ut skärmarna litegrann för att husera några snygga kromfälgar. 19 eller 20" kanske...
* Lite lätt sänkning
* Airride
* Något diskret kjolpaket
* Lack i någon trevlig nyans, funderar på Ford Performance blue, Ocean race m.m. börjar bli lite väl vanliga...
* Helt ombyggd inredning
* Ett ordentligt ljudbygge (jag vet att jag kanske låtit negativ förut, men kommit på att jag ju trots allt gillar musik och då kan det väl få låta ordentligt också? Skillnad på välljud och dånande a la fjortisraggare)
Finns väl alltid mer att göra då den ju är väldigt mycket "ultra gubb edition" som den är nu men det är väl bara att hänga med framöver så ser ni. :thumbup:
Bara en sugis tyvärr - men vad fasen, det är ju glidarbygge som planeras så då måste den inte göra 0-100 snabbare än min badrumsvåg. :badgrin:
Låt tråden här ligga uppe tills vidare dock, tänkte avsluta med en liten bildkavalkad över åren som trots allt gått med PVn om jag bara får samlat ihop lite bilder, finns ju en hel del intressant jag aldrig visat.